اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان:

کتاب انسان و محیط زیست، کاربردی‌ترین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با طبیعت است

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: کتاب انسان و محیط زیست، کاربردی‌ترین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با طبیعت است.

کتاب

سید رضا موسوی مشکینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تلاش اداره حفاظت محیط زیست و تفاهم‌نامه منعقده بین این اداره و آموزش و پرورش مقرر شد موضوع حفاظت از محیط زیست در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان گنجانده شود.
وی با اشاره به اینکه کتاب "انسان و محیط زیست" از سال‌جاری وارد کتاب‌های درسی مقطع یازدهم شده است، اضافه کرد: هوا، خاک، آب، زباله، انرژی و گونه‌های زیستی به زبان ساده به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در این کتاب چالش‌های محیط زیست مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در این کتاب دانش‌آموزان با وظایف خود در قبال محیط زیست آشنا می‌شوند.
موسوی با اشاره به اینکه امید است معلمان، اولیا و دانش‌آموزان نگاه ویژه‌ای به کتاب انسان و محیط زیست داشته باشند، عنوان کرد: شاید بتوان این کتاب را به عنوان کاربرد‌ترین کتاب خواند و آن را وارد زندگی کنیم.
وی با بیان اینکه با توجه به جنس جدید کتاب و متفاوت بودن آن آمادگی ارائه آموزش توسط کارشناسان وجود دارد، بیان کرد: پیش از آغاز سال تحصیلی نیز سازمان همکاری‌های لازم در راستای ارائه آموزش‌های کاربردی به فرهنگیان ارائه شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان اضافه کرد: علاوه بر این کتاب، با اجرای طرح یک روز با محیط‌بان در مدارس حاشیه مناطق حفاظت شده دانش‌آموزان با اهمیت حفظ و نگهداری از طبیعت به ویژه گونه‌های وحشی فراهم شود.
انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول