اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:

با حمایت دولت در ساخت سکوی گازی خودکفا هستیم

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان گفت: اعتماد دولت به شرکتهای داخلی برای ساخت سکوی گازی وابستگی ما را به شرکت‌های خارجی کم می‌کند.

 با حمایت دولت در ساخت سکوی گازی خودکفا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از دفتر رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان، حسین هاشمی‌تختی در عملیات بارگیری سکوی فاز spd- 14 نفت و گاز پارس جنوبی که با حضور استاندار و مسوولان  به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: اعتماد و حمایت دولت از شرکت‌های داخلی مانند ایزاویکو برای ساخت سکوهای گازی وابستگی ما را به شرکت‌های خارجی کم و باعث رشد و خودکفایی در این حوزه خواهیم شد. 
وی ادامه داد: سکوی فاز spd- 14 پارس جنوبی که در آب‌های خلیج‌فارس نصب خواهد شد با استفاده از توان متخصصان داخلی و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و همسو در اجرای اقتصاد مقاومتی بوده است.  
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان حمایت از شرکت‌های داخلی و اعتماد به نیروهای کارآمد متخصص داخلی را مهم دانست و تاکید کرد : با اعتماد به کارشناسان و متخصصین داخلی می‌توانیم زمینه رشد و اندوختن تجربه را فراهم کرده تا در آینده عهده‌دار کارهای بزرگتری بوده و شاهد پیشرفت چشمگیری در راستای تربیت این متخصصین در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.
هاشمی تختی تصریح کرد: اعتماد دستگاه‌ها به شرکت‌های داخلی و واگذاری کار به آنها می‌تواند به تولید ملی کمک نموده و در سطح ملی خودکفا شویم. 
وی در پایان خطاب به کارشناسان و متخصصین شرکت‌های داخلی گفت: برای بهترشدن کارها و پیشرفت شرکت‌های داخلی چنانچه نیاز به تصویب لایحه‌ای باشد پیشنهادات خود را به ما ارجاع دهند تا این موضوعات پیگیری شود.

انتهای پیام/88032/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول