اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

شهردار اردبیل:

مردم اردبیل فردا دشمنان را مأیوس خواهند کرد/ ما مدیون شهدا هستیم

شهردار اردبیل گفت: مردم اردبیل فردا با حضور در راهپیمایی از اغتشاشات و فتنه به وجود آمده در کشور اعلام انزجار، و مانند همیشه دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

مردم اردبیل فردا دشمنان را مأیوس خواهند کرد/ ما مدیون شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان امشب در جلسه دیدار سردار نوعی اقدم با اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل که در صحن علنی شورا برگزار شد اظهار کرد: مردم اردبیل فردا با حضور در راهپیمایی از اغتشاشات و فتنه به وجود آمده در کشور اعلام انزجار، و مانند همیشه دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی گفت: جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در سوریه و عراق و نابودی کامل داعش بر هیچ کسی پوشیده نیست و مردم قدردان این زحمات هستند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: شاید هیچ کس در ابتدای شکل‌گیری داعش و قدرت گرفتن‌ آن در چند سال گذشته تصور نمی‌کرد که ریشه این فتنه در منطقه با دستان رزمندگان ایران اسلامی خشکانده شود اما دیدیم که این اتفاق افتاد و این نشان دهنده قدرت کشور ما در منطقه و جهان است.

لطف‌اللهیان ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم که رزمندگان ما در زمانی که نظام احساس نیاز می‌کند می‌تواند امنیت کشور و حتی منطقه را تامین کند.

وی اضافه کرد: همه ما مدیون خون شهدا و خانواده‌های معظم آنها هستیم و این مساله بر کسی پوشیده نیست.

شهردار اردبیل بیان کرد: جبهه شهرداری نیز مانند جبهه‌های نظامی، جبهه مقاومت است اما در حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و ما در این جبهه با کمال افتخار در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف اردبیل هستیم.

انتهای پیام/3356/312/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول