اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی:

لایحه منطقه آزاد تجاری بوشهر در بهمن ماه به صحن علنی مجلس می‌رود

مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی گفت: به احتمال فراوان تا بهمن‌ماه و پس از اتمام کار کارشناسی ایجاد منطقه آزاد تجاری بوشهر در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، این لایحه برای رای‌گیری به صحن علنی مجلس می‌رود.

لایحه منطقه آزاد تجاری بوشهر در بهمن ماه به صحن علنی مجلس می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر آهنگران بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بوشهرا اظهار داشت: یکی از مهمترین ظرفیت‌هایی که سبب می‌شود استقبال مناسبی توسط سرمایه‌گذاران در مناطق ویژه‌ اقتصادی انجام شود، معافیت 20 درصدی سود بازرگانی است.

 وی افزود: متاسفانه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با وجود داشتن ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری از این معافیت 20 درصدی بهره‌مند نیست که به دنبال این هستیم تا بتوانیم با استفاده از این معافیت، زمینه رونق بیشتر را در بوشهر رقم زنیم.

مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی تصریح کرد: وجود معافیت‌های مالیاتی و گمرکی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سبب شده تا اشتغال مولد و پایداری ایجاد و به عنوان یک مزیت، حجم بیشتری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را شامل شود.

آهنگران از تبدیل منطقه ویژه بوشهر به منطقه آزاد تجاری و صنعتی به عنوان مهم‌ترین دستور کار شورای عالی مناطق آزاد تجاری خبر داد و گفت: به احتمال فراوان تا بهمن‌ماه و پس از اتمام کار کارشناسی ایجاد منطقه آزاد تجاری بوشهر در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، این لایحه برای رای‌گیری به صحن علنی مجلس می‌رود. 

مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی یادآور شد: در صورت تصویب نهایی این لایحه در صحن علنی مجلس، ضمن این که شاهد رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی در سطح استان بوشهر خواهیم بود، سرمایه‌گذاری‌های جدیدی به همراه اشتغال بالا در این منطقه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به بوشهر با ستایش حجم مبادلات تجاری و اقتصادی استان بوشهر با کشورهای همسایه بر ضرورت ارتقاء این نوع ارتباطات تاکید کرده است.

انتهای پیام/30/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول