اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با فارس:

افزایش یارانه نقدی دهک‌های کم‌درآمد در صورت افزایش حامل‌های انرژی ضرورت دارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت قرار است قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دهد باید افزایش یارانه نقدی را برای دهک‌های کم‌درآمد نیز در نظر بگیرد.

افزایش یارانه نقدی دهک‌های کم‌درآمد در صورت افزایش حامل‌های انرژی ضرورت دارد

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به حذف یارانه‌ها در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس اظهار کرد: دولت طبق قانون هم در بودجه سال 95 و هم 96 موظف بود تا یارانه دهک‌های پردرآمد را حذف و به دهک‌های پایین یارانه بیشتری بدهد.

وی بابیان اینکه دولت روحانی در طول سال‌های مدیریت خود تاکنون به قانون هدفمندی یارانه‌ها درست عمل‌نکرده، افزود: یکی از دلایل عدم حذف یارانه دهک‌های پردرآمد در سال‌های گذشته در پیش داشتن انتخابات ریاست جمهوری بود که دولت از اصلاح پرداخت یارانه‌ها خودداری می‌کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه با افزایش حامل‌های انرژی طی سال‌های اخیر پرداخت یارانه 45هزار و پانصد تومان مفهومی ندارد، گفت: اکنون با توجه به اینکه انتخابات تمام‌شده و دولت باید یارانه را افزایش دهد، تصمیم گرفته تا حامل‌های انرژی را گران کند و از این منظر مردم نگران هستند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بابیان اینکه دولت باید یارانه مردم را افزایش دهد چون در قانون پیشنهادی خود تاکید کرده که حامل‌های انرژی را افزایش خواهد داد، گفت: نباید با تصویب قانون افزایش حامل خای انرژی موافقت کرد چون نتیجه چنین قانونی افزایش فشار بر مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول