اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مديركل مدیریت بحران استان گلستان:

انسجام بین دستگاهی از تاکید استاندار گلستان در شرایط بحرانی برای امدادرسانی است

مديركل مدیریت بحران استان گلستان گفت: انسجام بین دستگاه‌ها برای امدادرساني از موضوعات مهم مورد تاکید استاندار گلستان در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در شرایط بحرانی است.

انسجام بین دستگاهی از تاکید استاندار گلستان در شرایط بحرانی برای امدادرسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، صادقعلی مقدم عصر امروز در حاشیه مانور امدادرسانی جاده‌ای استان گلستان بر تغییر رفتار مردم در مواجهه با حوادث و ضرورت آمادگی و یادگیری برای افزایش ایمنی تاکید کرد و یادآور شد: افزایش ایمنی و آمادگی هر چه بیشتر جامعه در زمان حادثه تنها از مسیر فرهنگ‌سازی و آموزش میسر است.

وی از آمادگی این مدیریت برای آموزش در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و تصریح کرد: مدیریت بحران در این دوره‌های آموزشی به دنبال افزایش تاب‌آوری و ارتقای مهارت‌های فردی جامعه در مواجهه با حوادث احتمالی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا برای آموزش مرتبط با مدیریت بحران، علاوه بر ظرفیت مجموعه، از توانمندی دستگاه‌های استانی برای اتقای کیفیت دوره آموزشی استفاده کند.

مقدم با اشاره به اقدام شایسته اداره کل راه و شهرسازی برای برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای استان گلستان خاطرنشان کرد: فراهم شدن زمینه همکاری، انسجام دستگاه‌ها در عملیات امدادرسانی، تبادل اطلاعات و انتقال تجارب از اهدافی است که مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای به دنبال آن هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان نیز در حاشیه مراسم گفت: مانور امداد جاده‌ای با هدف هماهنگی بیشتر دستگاه‌های عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

حسین محبوبی اظهار کرد: ارزیابی توان و قابلیت‌های دستگاه‌های امدادی در آیتم‌های مختلف امدادرسانی از قبیل اطلاع‌رسانی، هماهنگی، سرعت عمل، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مجرب، آماده و تدوین معیار و شاخص‌های معین برای بررسی آسیب‌ها و چالش‌های موجود در امدادرسانی، کیفیت مدیریت صحنه تصادف و در نهایت افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های امداد‌رسان برای کاهش صدمات مالی و جانی در سطح راه‌های استان گلستان از دیگر اهداف برگزاری مانور امداد جاده‌ای بوده است.

وی تصریح کرد: اجرای مانور امدادرسانی جاده‌ای بر اساس مصوبات کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در استان گلستان برگزار شد.

گفتنی است اداره کل مدیریت بحران استان، فرماندهی پلیس راهور استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جمعیت هلال احمر استان، پلیس راه، اورژانس 115، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و آتش‌نشانی دستگاه‌هایی بودند که در این مانور حضور فعال داشته‌اند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول