اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

در جلسه شورا مطرح شد

انتقاد بهشتی از تأخیر ارائه لایحه بودجه 97 شهرداری تبریز

عضو شورای شهر تبریز با اعتراض به تأخیر در ارائه لایحه بودجه، گفت: لازم بود که لایحه بودجه در تاریخ اول بهمن به شورا برسد که نرسیده و بر این اساس مشکلات ناشی از این تأخیر برعهده شهرداری است.

انتقاد بهشتی از تأخیر ارائه لایحه بودجه 97 شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر بهشتی صبح امروز در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر تبریز با انتقاد از نرسیدن لایحه بودجه ۹۷ شهرداری تبریز به صحن علنی تاکنون، اظهار داشت: لازم بود که لایحه بودجه در تاریخ اول بهمن به شورا برسد که نرسیده و بر این اساس مشکلات ناشی از این تأخیر به گردن شهرداری است و نه شورا.

شیری زاده، قائم مقام دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مناسبت روز پرستار در صحن شورا حضور یافت و به ارائه گزارشی در خصوص این دانشگاه با سابقه پرداخت.

شیری زاده گفت: ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شورای شهر، انتظار مساعدت در برخی امور از این  نهادمردمی داریم،بنای دانشکده پرستاری و مامایی با بیش از 150 سال قدمت به‌عنوان یک اثر تاریخی، نیاز جدی به مرمت و بازسازی دارد.

این دانشکده به عنوان اولین آکادمی علمی در سطح کشور شناخته می‌شود. با یک سرمایه‌گذاری مختصر می‌توان این بنای تاریخی را با بهره‌وری بیشتر مورد استفاده قرار داد.

در ادامه لایحه اهدای مبلغ دیرکرد عوارض سالیانه نوسازی، کسب و پیشه و خودرو و ... در صحن شواری شهر مطرح‌ شد.  

 در این باره دکتر محمدباقر بهشتی رئیس کمیسون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: کمیسیون با بخشودگی دیرکرد این عوارض به شرط پرداخت تا پایان سال 96 موافقت کرده است.

فرج قلیزاده رئیس کمسیون اجتماعی و فرهنگی نیز گفت: ضرورتی نداردکه در این فرصت محدود برای بررسی لایحه تعرفه عوارض، زمان شورای شهر مصروف به بررسی چنین لوایحی شود چنانچه منظور شهرداری از اهدای این مبلغ، «هبه» بوده باشد، باید سقف آن مشخص بوده باشد.

همچنین در ادامه جلسه، لایحه‌ی اهدای جریمه دیرکرد عوارض سالیانه نوسازی، کسب و پیشه و خودرو و جمع آوری‌ پسماند برای مودیانی که تا پایان سال 96نسبت به پرداخت نقدی اصل عوارض اقدام کنند تصویب شد.

در جلسه امروز شورای شهر به بررسی لایحه "تعرفه عوارض محلی" اختصاص دارد که بنا به گفته نماینده فرمانداری در شورا باید تا تاریخ ۲۰ دی ماه سال جاری به اتمام می رسید.

بر این اساس اعضای شورای شهر برای جبران تاخیر انجام یافته به برگزاری جلسات فوق العاده برای بررسی لایحه تعرفه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری رای دادند.

همچنین تذکر سونیا اندیش در صحن علنی در ارتباط با غلط های انشایی بندهایی از لایحه تعرفه که باعث تعبیرهای متفاوت و متعدد می شود از موارد جالب و قابل تامل جلسه مربوط به بررسی لایحه " عوارض محلی" بوده است.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول