اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران:

دماوند یکی از پرتوان‌ترین تئاترهای استان تهران است/ تئاتر دماوند به فعالیت‌های حرفه‌ای نیاز دارد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با بیان اینکه دماوند یکی از پرتوان‌ترین تئاترهای این استان است، گفت: امروز حوزه تئاتر دماوند به فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی نیاز دارد.

دماوند یکی از پرتوان‌ترین تئاترهای استان تهران است/ تئاتر دماوند به فعالیت‌های حرفه‌ای نیاز دارد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران، امیرحسین شفیعی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین نکوداشت «سیاوش فضلی» پیشکسوت تئاتر شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تجلیل از هنرمندان شهرستان‌های استان تهران که در عرصه‌های نمایش درخشش داشته و شاگردانی را تربیت کردند در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هر چند بسیاری از هنرمندان در تهران یا کشور مطرح نشدند، اما در حوزه جغرافیایی خود بسیار مؤثر بودند و تکریم از هنرمندان پیشکسوت و استفاده از تجربه آنان در حوزه هنرهای نمایشی امری اجتماعی و فرهنگی است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با بیان اینکه پیشکسوتان تئاتر سرمایه‌های فرهنگی هستند، گفت: حضور آنها در این حوزه می‌تواند برای نسل‌های جوان و آینده بسیار تأثیرگذار و مفید باشد.

شفیعی تصریح کرد: اگرچه جمعیت دماوند نسبت به سایر شهرستان‌های استان تهران جمعیت کمتری دارد، اما تئاتر آن یکی از پرتوان‌ترین تئاترهای این استان محسوب می‌شود و البته باید در حوزه سخت‌افزاری به آن کمک شود.

وی با بیان اینکه تئاتر دماوند امروز نیاز به سالن بلک باکس حرفه‌ای و تخصصی دارد، بیان کرد: جشنواره فصل تئاتر با حمایت ارشاد و شهرداری دماوند به صورت معین در شهرستان دماوند برگزار می‌شود و این رویداد یکی از نمونه‌های بی‌سابقه در شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با اشاره به اینکه در بعضی از استان‌های کشور همچون شیراز، خراسان و مراکز استان‌ها هر شب روی صحنه نمایش اجرا می‌شود، اضافه کرد: این موضوع کمتر در شهرستان‌ها دیده می‌شود که در این خصوص، قرار است که با حمایت پیشکسوتان و هنرمندان هر شب شاهد اجرای تئاتر در دماوند باشیم.

انتهای پیام/67015/30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول