اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

16 اسفند ماه جاری

جشن نیکوکاری در مدارس گلستان برگزار می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان گلستان از برگزاری جشن نیکوکاری در 16 اسفندماه جاری در سطح مدارس این استان خبر داد.

 جشن نیکوکاری در مدارس گلستان برگزار می‌شود

محمد نظری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از 16 اسفند ماه سال جاری جشن نیکوکاری به صورت نمادین در سطح مدارس استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را در پیش رو داریم جشن نیکوکاری در سطح استان گلستان برگزار خواهد شد و از 16 اسفند ماه جاری به صورت نمادین جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان گلستان برگزار می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان گلستان ابراز کرد: جشن نیکوکاری در روز 17 اسفندماه سال جاری در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی برگزار خواهد شد.

نظری از برگزاری جشن نیکوکاری در 18 اسفند ماه جاری در میعادگاه‌های نماز جمعه استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: برگزاری جشن نیکوکاری با همت و مشارکت مردم خوب گلستانی برگزار خواهد شد و کمک‎های انسان‌دوستانه از ابتدای دی‌ماه آغاز شد و مردم به طرق مختلف همکاری‎های بسیار خوبی را با کمیته امداد امام خمینی داشتند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی همانند سنوات گذشته برنامه‌های اجرایی در راستای جشن نیکوکاری دارد، خاطرنشان کرد: کمک‌های خیرخواهانه مردم خوب استان گلستان بیانگر این است که نسبت به همنوعان خودشان ایثار می‌کنند و با افتخار در میادین حضور پیدا می‌کنند که در این زمینه از مردم خوب ایران زمین باید تقدیر کرد زیرا تاکنون از مردم خوب و مهربان گلستانی کمک‌های بسیار خوبی را جمع‌آوری کردیم و در اختیار نیازمندان قرار دادیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان ابراز کرد: شهروندان گلستانی می‌توانند به هر شکل ممکن به همنوعان خودشان کمک کنند و کمیته امداد امام خمینی استان گلستان در تمامی شهرستان‌ها ادارات کمیته امداد امام خمینی دارد و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این ادارات ارسال کنند.

نظری بیان کرد: مردم خیر استان گلستان می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب 1228711766 بانک ملت شعبه ولی عصر واریز کنند و این وجه در راستای کمک به محرومین و نیازمندان جامعه استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم خیر استان گلستان وجوه نقدی خود را می‎توانند از طریق سامانه آنی پرداخت «#017*8877*» واریز کنند تا بر اساس دستوراتی که از تهران و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان داشتند در اسرع وقت وجوه نقدی و غیرنقدی را در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان گلستان افزود: جشن نیکوکاری با همکاری صدا و سیمای، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و دیگر ادارات مرتبط انشالله با قوت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/40/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول