اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف 1500 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان/ انهدام 9 باند بزرگ قاچاق کالا و ارز

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 1500 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 10 ماه و انهدام 9 باند بزرگ قاچاق کالا و ارز طی یک ماه گذشته در همدان خبر داد.

کشف 1500 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان/ انهدام 9 باند بزرگ قاچاق کالا و ارز

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، از کشف کالای قاچاق میلیاردی در همدان خبر داد و اظهار کرد: هدف‌گذاری دقیق در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همدان منتج به کشف یک‌هزار و 500 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان شد.

وی در ادامه گفت: کشف کالای قاچاق به ارزش یک‌هزار و 500 میلیارد ریال طی 10 ماه سال جاری از ثمرات اجرای عملیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه پلیس در تلاش است با مبارزه بی‌امان و شبانه‌روزی با قاچاق کالا، این پدیده شوم را در استان مهار و تحت کنترل خود درآورد، بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا در کشور زمینه رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی کنترل مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای در مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت‌ها برشمرد و افزود: این اقدام به لحاظ کنترل عناصر اصلی و سر شاخه‌های قاچاق است که در مهار این جرم تأثیر به سزایی دارد.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه در این مسیر پلیس استان با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری عملیات‌های متعددی را به اجرا گذاشته است، تصریح کرد: اجرای عملیات در این خصوص افزایش کشف در این حوزه را به همراه داشته است.

وی در پایان یادآور شد: در این مسیر پلیس موفق به کشف و انهدام 9 باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در یک ماه گذشته شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول