اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

استاندار مرکزی:

فاز دوم بیمارستان خوانساری اراک تا پایان سال افتتاح می‌شود

استاندار مرکزی گفت: قبل از پایان سال ۹۶ با تجهیز و تامین نیرو فاز دوم بیمارستان۱۰۰ تختخوابی مرحوم خوانساری را افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

فاز دوم  بیمارستان خوانساری اراک تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده امشب در بازدید از بخش خون و اطفال بیمارستان امیرکبیر در آستانه ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: کودکانی که دچار بیماری سخت سرطان هستند در این مرکز به خوبی از آنها مراقبت می‌شود که جا دارد از کادر بسیار خوب این واحد درمانی و مدیریت بخش اطفال و مدیریت بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تقدیر کرد. 

وی تصریح کرد: روند درمان و شرایط نگهداری کودکان در این واحد درمانی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در بخش خون و اطفال بیمارستان کمبودهایی وجود دارد، افزود: مقرر شد با همت و کمک خیرین و مجموعه استانداری برخی از تجهیزات فراهم شود.

آقازاده گفت: روند درمان بهتر از گذشته شده و امید است با همت و عشق و علاقه در همه پرسنل از جمله انجمن خیرین و پزشکان بتوانیم با یک همت همگانی این مرکز درمانی را به یک مرکز مجهزتر از گذشته تبدیل کنیم.

وی در خصوص جذب نیروی بیمارستان مرحوم آیت‌الله خوانساری بیان کرد: هفته گذشته به اتفاق هیأت امنا و هیأت خیرین در فاز دو بیمارستان آیت‌الله خوانساری جلسه‌ای داشتیم که در این خصوص دو روز گذشته ملاقات‌هایی با رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مقامات وزارت بهداشت داشتیم که جا دارد از مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تشکر کرد.

آقازاده افزود: قرار بر این شد قبل از پایان سال ۹۶ با تجهیز و تأمین نیرو فاز دوم بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی مرحوم خوانساری را افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

انتهای پیام/87015

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول