اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مطرح کرد

جلوگیری از سرگردانی مردم؛ مصداق عینی حقوق شهروندی/ پاییز ۹۷ آخرین مهلت دریافت تسهیلات حوزه روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور جلوگیری از سرگردانی مردم را مصداق عينی رعايت حقوق شهروندی دانست و تصريح کرد: بانک‌های عامل بايد حداكثر ظرف مدت يک ماه پاسخ مراجعين را در ارتباط با طرح‌ها‌ی توجيهی اقتصادی ارائه نمايند.

جلوگیری از سرگردانی مردم؛ مصداق عینی حقوق شهروندی/ پاییز ۹۷ آخرین مهلت دریافت تسهیلات حوزه روستایی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی سید ابوالفضل رضوی عصر سه‌شنبه در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار به‌منظور اجرای طرح‌های اشتغال‌زا روستایی و عشایری به استان خراسان‌جنوبی اختصاص یافته، تصریح کرد: باید در راستای جذب این اعتبارات تلاشی مضاعف و همه‌جانبه صورت گیرد.

*پاسخگویی شفاف دستگاه‌ها حق مردم است

وی پاسخگویی دقیق، صریح، شفاف و روشن به مردم را از جمله حقوق مسلم مردم و مراجعین به دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: باید در کمترین زمان ممکن این پاسخگویی صورت گرفته و معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر روستایی استانداری باید گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این رابطه به معاونت توسعه روستایی کشور ارائه نمایند.

*جلوگیری از سرگردانی مردم؛ مصداق عینی حقوق شهروندی
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور جلوگیری از سرگردانی مردم را مصداق عینی رعایت حقوق شهروندی دانست و تصریح کرد: بانک‌های عامل باید حداکثر ظرف مدت یک ماه پاسخ مراجعین را در ارتباط با طرح‌ها‌ی توجیهی اقتصادی ارائه نمایند.

*معدن و فراوری‌های معدنی ازجمله پتانسیل‌های خراسان‌جنوبی است
رضوی خراسان‌جنوبی را دارای معادن غنی دانست و تصریح کرد: معدن و فراوری‌های معدنی ازجمله پتانسیل‌های خراسان‌جنوبی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه آماده هرگونه مساعدت و کمک در این زمینه هستند.

*لزوم کاهش قیمت زمین‌ در شهرک‌های صنعتی استان
وی با بیان اینکه قیمت زمین در نواحی و شهرک‌های صنعتی در خراسان‌جنوبی باید کاهش یابد، افزود: علاوه بر کاهش قیمت زمین واگذاری به متقاضیان، نحوه اخذ هزینه زمین باید در اقساط بلندمدت قسط‌بندی شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، ادامه داد: تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداختی در حوزه روستایی و عشایری در اختیار استان است و بالاتر از آن نیز در صورت وصول به دبیرخانه ملی به امضای استاندار محترم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.

*پاییز ۹۷ آخرین مهلت دریافت تسهیلات حوزه روستایی/ مدیران اعتبارات را جذب کنند
رضوی آخرین مهلت دریافت این تسهیلات را آخر پاییز سال ۹۷ ذکر کرد و ادامه داد: این تسهیلات با نرخ ۴.۶ درصد پرداخت می‌شود و مدیران باید با ارائه مشاوره‌های رایگان به مراجعین، هرچه بیشتر زمینه‌های جذب این اعتبارات را فراهم نمایند.

گفتنی است در این جلسه چند تن از سرمایه‌گذاران و متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های روستایی و عشایری به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و مباحث و مشکلات خود در زمینه‌های مختلف کاری و اداری پرداختند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول