اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان:

2 هزار خانوار مددجوی گلستانی پشت نوبت هستند/ اعتبارات پاسخگوی نیازها نیست

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان یکی از مهمترین مشکلات این نهاد را کمبود اعتبارات عنوان کرد و گفت: 2 هزار خانوار مددجوی گلستانی پشت نوبت قرار دارند.

2 هزار خانوار مددجوی گلستانی پشت نوبت هستند/ اعتبارات پاسخگوی نیازها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امان‎الله حسین پور شامگاه پنجشنبه در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان می‎توانیم به 50 هزار خانوار مستمری بدهیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی به عنوان مسوول کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی دهه فجر انتخاب شده است، تصریح کرد: با کمک سازمان‎ها، مردم و نهادها و با مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ویژه‎ برنامه‎های دهه فجر در استان برگزار می‎شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان با بیان اینکه تبیین اهداف انقلاب برای گروه‎های هدف از مهمترین رویکرد کمیته همیاری و تشکل‎های مردمی دهه فجر است، افزود:  مراکز مشاوره سلامت اجتماعی و آموزش مددکاری در شهرستان‎های گرگان، علی‎آبادکتول، بندرگز و کلاله از طریق بهزیستی راه‎اندازی می‎شود.

حسین‎پور از افتتاح گروه همیار زنان سرپرست خانوار در گرگان خبر داد و گفت: خانه تربیتی پسران در سطح استان راه‎اندازی شده است.

وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید استان تعداد 10 برنامه در ایام‎الله دهه فجر تدارک دیده است 120 دستگاه وانت نیسان به مددجویان تحت پوشش داده می‎شود و پروژه کودهای آلی با سرمایه‎گذاری 2.8 میلیارد تومان به صورت متمرکز افتتاح می‎شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان 40 برنامه در دهه فجر دارد برپایی نمایشگاه‎های فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح استان از جمله این برنامه‎ها است.

حسین‎پور در خصوص برنامه‎های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در دهه فجر بیان کرد: 19 طرح هادی روستایی در استان به بهره‎برداری می‎رسد و یک‎هزار و 75 واحد مسکونی روستایی در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان گلستان 30 عنوان برنامه را در دهه فجر در دستور کار دارد، گفت: مددکاری، امداد و نجات، کمک‎های اولیه، برپایی چادرهای سلامت، راه اندازی کاروان سلامت در شهرها، افتتاح پد بالگرد در بندرگز، دیدار با سالمندان از جمله برنامه‎هاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان در خصوص برنامه‎های تأمین اجتماعی در دهه فجر گفت: 15 برنامه در این ایام از سوی دستگاه تأمین اجتماعی استان در دهه فجر برگزار می‌شود، برپایی نمایشگاه‎های کتاب و مسابقات فرهنگی جزو برنامه‎های این دستگاه عنوان شده است.

حسین‎پور با اشاره به برنامه‎های مجمع خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان در دهه فجر تصریح کرد: کلنگ‌زنی و ساخت یک مدرسه در مراوه‌تپه، آغاز ساخت یک مدرسه در گمیشان در دهه فجر کلید خواهد خورد برای هرکدام از این پروژه‎ها 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/40/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول