اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

دستگیری عامل شرارت و تخریب شیشه خودروی مسافران در شهر جلین

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری فردی خبر داد که در محور گرگان به علی‌آبادکتول در محدوده شهر «جلین» اقدام به تخریب شیشه خودروی مسافران می‌کرد.

دستگیری عامل شرارت و تخریب شیشه خودروی مسافران در شهر جلین

علی‌اکبر جاویدان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: اول دی ماه امسال حدود ساعت 23 فردی در محور گرگان به علی‌آبادکتول در محدوده شهر «جلین» با مسدود کردن راه و ایجاد مزاحمت، اقدام به شکستن شیشه تعدادی از خودروهای مسافران عبوری کرد.

وی ادامه داد: پس از تماس مردم با پلیس 110 و حضور پلیس در محل وقوع جرم، این فرد که از اراذل و اوباش منطقه بوده از شرایط تاریکی هوا استفاده کرده و به همراه همدستانش از محل متواری شد

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: این فرد 30 ساله پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت در نهایت روز گذشته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی گلستان شناسایی و دستگیر شد.

جاویدان بیان کرد: متهم پس از دستگیری و انجام تحقیقات تکمیلی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو به دستگیری فرد دیگری در گرگان اشاره کرد که در خیابان تختی گرگان، اقدام به تخریب لاستیک خودروها می‌کرد و گفت: این فرد جمعه گذشته در این خیابان توسط چاقو اقدام به تخریب لاستیک خودروهای پارک شده می‌کرد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پس از تماس شهروندان با پلیس 110، بلافاصله اقدامات پلیسی و تحقیقاتی برای دستگیری متهم آغاز شد.

جاویدان گفت: این فرد پس از گذشت 24 ساعت از وقوع جرم شناسایی و دستگیر شد و روز گذشته پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: در موفقیت دیگری که ماموران انتظامی شهرستان بندرگز طی 24 ساعت گذشته به دست آوردند، کشف 117 کیلوگرم دام فاقد مجوز بوده که ارزش ریالی آن 500 میلیون ریال بوده است.

جاویدان در پایان گفت: در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف شده و عاملان حمل این دام‌ها نیز به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول