اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

امام‌جمعه ماهدشت:

دشمن در پی نابودی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است/لزوم ترویج و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

امام‌جمعه ماهدشت گفت: دشمنان با سیاه‌بازی و وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب در پی نابودی اهداف و ارزش‌های انقلاب است و باید با زیرکی و هوشیاری فرصت کوچک‌ترین حرکت ضدانقلابی را از آن‌ها سلب نمود.

دشمن در پی نابودی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است/لزوم ترویج و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

حجت‌الاسلام احمد عظیمی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان البرز در ماهدشت، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم تأسیس انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و ایجاد زمینه‌ای برای تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی افزود: ارتقاء وضعیت معیشت مردم و ایجاد عدالت اجتماعی ازجمله اهداف پیرامونی و حاشیه‌ای تشکیل انقلاب بود.

امام‌جمعه ماهدشت یادآور شد: شعار اصلی مردم در برپائی حکومتی دینی اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده خاطرنشان کرد: این انقلاب با هزینه‌های گران بهایی چون شهادت ده‌ها هزار آزاده به‌دست‌آمده و انگیزه‌ای برای حفظ ارزش‌های آن است.

وی تصریح کرد: نباید باغفلت از اهداف انقلاب اسلامی مسبب تضعیف و یا فراموش‌شدن ارزش‌های آن شویم.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده بیان کرد: اگر اهداف عالی انقلاب را مدنظر داشته باشیم افق آینده انقلاب اسلامی که حفظ، تداوم و تقویت ارزش‌ها است به وقوع خواهد پیوست.

وی یادآور شد: استقلال و آزادی حاکم بر کشور و خارج شدن از زیر پرچم استعمار و استکبار ابرقدرت‌ها ازجمله دستاوردهای انقلاب می‌باشد.

امام‌جمعه ماهدشت اظهار کرد: هدف امام خمینی (ره)  از تشکیل حکومت اسلامی ایجاد استقلال، آزادی، توجه به معیشت و حقوق مردم به‌خصوص محرومین و مستضعفین و توجه به عدالت اجتماعی و ساده زیستی بود.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده  خاطرنشان کرد: مردمی که با پای بندی بر ارزش‌های انقلاب در تمام اجتماعات چون ۲۲ بهمن حضور دارند و مسئولانی که فارغ از جناحات سیاسی در خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین تلاش می‌نمایند، درراه اهداف امام خمینی (ره) ثابت‌قدم هستند.

وی ادامه داد:  از مهم‌ترین تأکیدات امام راحل (ره)، توجه به خواست مردم و حفظ عزت کشور بود و تمامی ثابت‌قدمان درراه خط امام (ره) باید در راستای این اهداف گام بردارند.

امام‌جمعه ماهدشت اظهار کرد: دهه فجر را باید به فرصتی ارزشمند برای ترویج و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خصوص برای نسل جوان تبدیل نمود.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده افزود: دشمنان با سیاه‌بازی و وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب در پی نابودی اهداف و ارزش‌های انقلاب هستند و باید با زیرکی و هوشیاری فرصت کوچک‌ترین حرکت ضدانقلابی را از آن‌ها سلب نمود.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول