اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

رئیس هیات کوهنوردی بردسکن خبر داد

صعود کوهنوردان بردسکنی به قله کوه‌میش

رئیس هیات کوهنوردی بردسکن گفت: همزمان باسی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعداد ۴۰ نفرازکوهنوردان بردسکنی قله 2813 متری کوه‌میش را فتح کردند.

صعود کوهنوردان بردسکنی به قله کوه‌میش

حمید سعادتی  در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در حاشیه این صعود زمستانه  اظهار کرد: به مناسبت ایام فرخنده دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گروهی از کوهنوردان بردسکنی در یک اقدام هماهنگ توانستند قله 2813 متری را در کوهمیش  سبزوار فتح کنند.

سعادتی با اشاره به اینکه این صعود با شعار  وحدت و همدلی با حضور پیشکسوتان و جوانان برگزار شده توانستند ضمن امادگی برای صعود قلل دیگر که در برنامه هیات گنجانده شده است، برسند.

رئیس هیات کوهنوردی بردسکن، افزود: گروه‌های مختلف شهرستان بردسکن در قالب تیم هیات کوهنوردی شهرستان در یک صعود زمستانه شرکت و باموفقیت قله ۲۸۱۳متری کوه‌میش در منطقه ششتمد سبزوار صعود کردند.

وی ادامه  داد: این صعود که باشعار وحدت و همدلی باحضور پیشکسوتان و جوانان در کنار یکدیگر با مدیریت آقایان حاجی‌پور و گلعذار صورت گرفت، سبب شد اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن، با کمک به هیات در ایام نوروز صعودی دیگر به قلل خارج از استان را داشته باشیم.

انتهای پیام/70050

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول