اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهاره رهنما:

سوپراستار به پرفروش شدن تئاتر کمک می‌کند/ کارگردانان تئاتر بدون توجه به امکانات کار می‌کنند

بازیگر مطرح تلویزیون و سینما گفت: سوپراستار به پرفروش شدن تئاتر کمک می‌کند، ولی تنها عامل خوب شدن تئاتر نیستند.

سوپراستار به پرفروش شدن تئاتر کمک می‌کند/ کارگردانان تئاتر بدون توجه به امکانات کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهاره رهنما پیش از ظهر امروز در نشست خبری نمایش «جن‌گیر» که در آژانس هواپیمایی آذین‌گشت برگزار شد، در خصوص نقش خود در این تئاتر گفت: من در این نمایش، نقش یک زن کلیشه‌ای را بازی می‌کنم که با شوهر خود یک زندگی عادی را می‌گذراند.

وی با اشاره به اینکه نمایش قائم به ذات و تجربه آدم‌ها وابسته به خودش است و مردم به دنبال تئاتر خوب هستند، اضافه کرد: در تهران سوپراستارهای زیادی تئاتر بازی کردند، اما تئاترهای آنها خیلی پرفروش نشده و موفق نبوده است.

بازیگر مطرح تلویزیون و سینما با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان فکر می‌کنند که سالن تئاترهای تهران از سالن‌های نمایش مشهد بهتر است، خاطرنشان کرد: مسئله تئاتر باید در ذهن مسؤولان و نهادهای قانون‌گذار به عنوان سبد مهم فرهنگ خانواده و فرصتی فرهنگی نهادینه شود.

رهنما در خصوص حضور سوپراستارها در تئاترهای استان‌های مختلف کشور، بیان کرد: سوپراستار به پرفروش شدن تئاتر کمک می‌کنند، اما تنها عامل خوب شدن تئاتر نیست. 

وی با بیان اینکه نباید به اجبار خنده با مضامین نامناسب، تماشاگر را به سوی تئاتر جذب کنیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه به جایگاهی رسیدیم که کارگردانان ما بدون فکر کردن به امکانات، کارگردانی تئاتر را برعهده می‌گیرند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول