اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

غرب استان تهران در راهپیمایی 22 بهمن با هیچ‌گونه مشکل امنیتی مواجه نشد

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: هیچ‌گونه مشکل امنیتی و انتظامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در حوزه استحفاظی غرب استان تهران به وجود نیامد.

غرب استان تهران در راهپیمایی 22 بهمن با هیچ‌گونه مشکل امنیتی مواجه نشد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران از اسلامشهر، سردار محسن خانچرلی عصر امروز با حضور در مسجد صاحب‌الزمان (عج) اسلامشهر ضمن ملاقات عمومی با مردم، مسائل و مشکلات آن‌ها در زمینه‌های مختلف را مورد رسیدگی قرار داد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این دیدار که با حضور رؤسای پلیس‌های تخصصی و فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر انجام شد، به‌طور مستقیم با مراجعه‌کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد و دستورات لازم برای رسیدگی و پیگیری شهروندان را صادر کرد.

خانچرلی در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران، پلیس جامعه‌محور است و با برنامه‌ریزی‌هایی که داشته همواره در تلاش بوده که در خدمت مردم برای تأمین امنیت باشد.

وی افزود: امروز در این منطقه حاضر شدیم که به مسائل و مشکلات مختلف شهروندان در رابطه با بخش‌های مختلف نیروی انتظامی پاسخگو باشیم و زحمت طی مسیر تا ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران را به مردم ندهیم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: با حضور معاونت‌های پلیس‌های تخصصی در خدمت مردم حاضر شدیم و مسائل و مشکلاتی را که آن‌ها با توجه به مأموریت‌های پلیس وجود داشت، موردبررسی و رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد.

خانچرلی با قدردانی از حضور باشکوه مردم راهپیمایی 22 بهمن، تأکید کرد: مردم ایران اسلامی امانت‌دار هستند و خوب امانت‌داری می‌کنند، مردم پشتیبان ولایت‌ فقیه و نظام بوده و از رهبری اطاعت می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود همه تبلیغات و اقداماتی که معاندان برای دلسرد کردن و عدم حضور مردم کرده بودند، مردم انقلابی ایران اسلامی بسیار خوب در صحنه حاضر شدند و پاسخ محکمی به دشمنان نظام دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: خوشبختانه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال، هیچ‌گونه مشکل امنیتی و انتظامی در حوزه استحفاظی غرب استان تهران به وجود نیامد و امنیت کامل در منطقه حاکم بود.
خانچرلی با اشاره به اعلام رضایت‌مندی شهروندان اسلامشهری از نیروی انتظامی، تصریح کرد: مراجعه‌کنندگان امروز که بالغ‌بر 100 نفر بودند، درباره توسعه‌بخشی از خدمات راهنمایی و رانندگی، حضور بیشتر پلیس و مشکلاتی از قبیل نظام‌وظیفه و خدمات نیروی انتظامی مطالبی را مطرح کردند که موردبررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 30 تا 40 درصد از مراجعه‌کنندگان امروز صرفاً برای قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های مأموران انتظامی شهرستان اسلامشهر حضور یافته بودند که این اقدام مردم وظیفه ما را در ارائه خدمات‌رسانی بیشتر به آنها سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/2568/س40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول