اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

با کسب یک مدال طلا و 3 نقره رقم خورد

درخشش تیم فارس در مسابقات قهرمانى وزنه‌برداری بزرگ‌سالان كشور

رئيس هيأت وزنه‌بردارى استان فارس از كسب يک مدال طلا و سه نقره تيم وزنه‌بردارى بزرگسالان الماس شهر شيراز در مسابقات قهرمانى كشور خبرداد.

درخشش تیم فارس در مسابقات قهرمانى وزنه‌برداری بزرگ‌سالان كشور

على رهائى در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز بابیان اینکه مسابقات وزنه‌برداری بزرگ‌سالان کشور در سطح بالایى به میزبانى اهواز برگزار شد، اظهار داشت: پیش از شروع مسابقات یک دوره رکوردگیرى به میزبانى هیأت وزنه‌برداری مرودشت برگزار شد و در این رکوردگیرى اعضاء تیم وزنه‌برداری الماس شهر مشخص شدند.

وى افزود : متأسفانه برخى عوامل دست‌به‌دست هم داد که نتوانیم با ترکیب اصلى مشخص‌شده بااقتدار کامل حضور پیدا کنیم که ازجمله می‌توان به مصدومیت 2تن از قهرمان و ملى‌پوشان ما جابر و سجاد بهروزى در لیگ وزنه‌برداری کشور پیش از مسابقات اشاره کرد.

رهائى ادامه داد: باوجود برخى اتفاقات خوشبختانه نفرات برتر در اوزان مختلف با آمادگی کامل در مسابقات اهواز شرکت کردند که حاصل تلاش قهرمانان الماس شهر شیراز به نمایندگى از فارس در مسابقات قهرمانى بزرگ‌سالان وزنه‌برداری کشور یک طلا و سه نقره بود.

رئیس هیأت وزنه‌برداری فارس در خصوص بازگشت وزنه‌برداری فارس به‌روزهای اوج سالیان قبل ابراز داشت: متأسفانه وزنه‌برداری فارس در سالیان قبل بسیار دچار بی‌مهری و کم‌لطفی مسوولان ورزش استان قرارگرفته بوده است و کسب عناوین و مدال‌های مختلف تنها به همت غیرت و تعصب مربیان، داوران و هیأت‌های قبل بوده است.

وى بابیان اینکه نوار کم‌لطفی مسوولان ورزش استان با حضور جناب کامیاب قطع شد، تصریح کرد : با حضور جناب کامیاب در رأس ورزش استان اتفاقات خوبى ازجمله افتتاح خانه وزنه‌برداری فارس در شیراز رخ داد اما محرومیت در این رشته پرطرفدار المپیکى فارس به حدى در دوران گذشته بوده که ورزش وزنه‌برداری در تعدادى از شهرستان‌های فارس رسماً تعطیل شده است.

رهائى خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم وزنه‌برداری فارس مجدد به‌روزهای اوج خود بازگردد نیاز به حمایت قاطع دوستان ورزشى و غیرورزشی جهت بهسازى، نوسازى و تجهیز سالن‌های وزنه‌برداری استان همراه با افزایش سرانه فضاى ورزشى وزنه‌برداری استان جهت اجراى طرح استعدادیابى و نخبه پرورى داریم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان فارس با اشاره به برخى کم‌لطفی‌ها و خلف وعده‌های داده‌شده ، اذعان داشت: انتظار نداریم همین فردا تمامى سالن‌های وزنه‌برداری نوسازى شود درصورتی‌که شهرستان گراش بعد از سال‌ها وزنه‌برداری‌اش فعال و بدون تجهیزات مشغول تمرین هستند، اما انتظارمان تداوم حمایت‌هاست به‌نحوی‌که خانه وزنه‌برداری فارس باوجود افتتاح تجهیز و راه‌اندازی شود، یا حداقل تجهیزات براى شهرستان‌های مستعد و علاقه‌مند فراهم شود تا شاهد سیر صعودى وزنه‌برداری استان باشیم.

رهائی در خصوص مدال‌آوران وزنه‌برداری بزرگ‌سالان الماس شهر در مسابقات کشورى اهواز نیز گفت : محمد زارعى دسته‌ی ٩٤طلاى یک‌ضرب، نقره دوضرب و نقره مجموع به دست آورد و على دشمن زیارى نیز دسته ١٠٥ مدال نقره یک‌ضرب و عباس کریمى نیز به مقام پنجم کشور رسید.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان فارس در پایان با تبریک به جامعه ورزش استان ابراز داشت: جا دارد از سرمربی و سرپرست تیم به ترتیب آقایان هاشم ملاشفیعى و نادر زارعى به همراه میثم عمادى مدیر تیم الماس شهر شیراز که براى تیم زحمات بسیارى متحمل شدند تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول