اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

سرپرست ورزش و جوانان اردبیل:

مدیران حوزه جوانان را به رسمیت بشناسند

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بر ضرورت افزایش مشارکت جوانان در حوزه‌های مورد نیاز جامعه تأکید کرد و گفت: برخی از مدیران، حوزه جوانان را به معنای واقعی کلمه به رسمیت نمی‌شناسند.

مدیران حوزه جوانان را به رسمیت بشناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عوض نخست روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی فعالیت‌های جوانان استان اردبیل اظهار کرد: در مواقعی مشاهده می‌شود که برخی از مدیران، حوزه جوانان را به معنای واقعی کلمه به رسمیت نمی‌شناسند.

وی بر ضرورت حضور همه جانبه و مناسب مسؤولان دستگاه‌های اداری در حوزه جوانان تأکید کرد و افزود: حضور تعداد معدودی از دعوت شدگان دستگاه‌های اداری به جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان نیازمند بررسی داشته و نباید در چنین جلساتی به صورت نمادین حضور یافت.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بیان کرد: یکی از وظایف مهم دولت توجه به مشکلات و دغدغه‌های حوزه جوانان و گام برداشتن در مسیر برطرف‌سازی نیازهای آنان است و با وجود اینکه در این مسیر گام‌هایی برداشته شده اما این حرکت باید با انسجام و سرعت بیشتری تداوم یابد.

نخست یادآور شد: نباید از جوانان به عنوان تهدید یاد شود و جوامع پیشرفته با توجه ویژه به این قشر فعال جامعه در پویایی استعدادها  و بها دادن بیشتر به جوانان پیشگام هستند تا فعالیت‌ها در مسیر صحیح خود نهادینه شده و از انرژی و انگیزه و توانایی بالای آنان به خوبی استفاده شود.

وی یادآور شد: در استان اردبیل با برخورداری از حدود 36 سازمان مردم نهاد، فرصت مناسبی برای بکارگیری نیروهای جوان و افزایش مشارکت آنان فراهم شده و دستگاه‌های اجرایی باید در این مسیر یاریگر آنان باشند.

انتهای پیام/3356/413

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول