اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

راوی هشت سال دفاع مقدس:

جامعه‌ای که روحیه شهادت در آن نباشد، مُرده است

راوی هشت سال دفاع مقدس گفت: جامعه‌ای که در آن فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت نباشد، مُرده است.

جامعه‌ای که روحیه شهادت در آن نباشد، مُرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، غلامرضا زمانیان امشب در مراسم وداع با 6 شهید گمنام که با حضور مسئولان و مردم تشیع و تسنن تایباد در مسجد جامع امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که ما در جنگ فرهنگی با دشمنان نظام اسلامی هستیم تنها راه مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن مطالعه وصیت نامه شهدا و احترام به خون آنان و پیروی از راه و روش زندگانی آنان است.

وی با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران و اهل قلم برای ترویج فرهنگ شهادت و ادامه راه شهیدان بیان کرد: باید کسانی مانند شهید سیدمرتضی آوینی ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشند و فرهنگ شهادت و زندگانی سراسر افتخار شهدا را برای نسل جوان و نوجوان این کشور ترسیم کنند.

راوی دفاع مقدس ادامه داد: راه شهدای گرانقدر بابرکت است و باید از آن استفاده شود چون جامعه‌ای که در آن فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت نباشد مرده است.

زمانیان با بیان اینکه شهدا می‌آیند تا ما  و همه مسئولان را بیدار کنند که از راه مسیر شهداء غافل نشویم، گفت: انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، حاصل تلاش و از خودگذشتگی و خون‌های پاک شهیدان است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: سنخیت تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) در این است که همانطور که حضرت زهرا(س) مزارش برای مردم پنهان است این شهدا نیز نامشان گمنام و در راه خدا و برای رضای او به شهادت رسیدند و اساسا این شهدای عزیز برگزیده خداوند متعال هستند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول