اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی مطرح کرد

لزوم تلفیق جایگاه زن و خانواده در جامعه اسلامی

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: خاستگاه تمام فعالیت‌های زنان از عمق خانواده جاری شده و نیازمند ورود مدیر به حوزه زنان و خانواده هستیم.

لزوم تلفیق جایگاه زن و خانواده در جامعه اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، شهلا تاجفر ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: زنان از بنیان‌های اصلی تشکیل خانواده بوده و نیازمند تلفیق جایگاه زن و خانواده در جامعه اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: زنان در تحولات تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی داشته و نقش اساسی زنان در تبیین اهداف انقلاب غیر قابل انکار است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم توجه مدیران به حوزه بانوان، تصریح کرد: موضوع نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی قابل تحقیق بوده و در تحقیق و پردازش در حوزه زنان، به جایگاه و ظرفیت حضور زنان در جامعه، استفاده از جایگاه زنان در راستای تعالی جامعه اسلامی و بشریت و دفاع از جایگاه زنان در جامعه توجه بیشتری شود.

وی افزود: بی تردید باید از زنانی که در 40 سال اخیر در تداوم و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده‌اند، به‌عنوان اسوه‌های مقاومت تقدیر شوند.

تاجفر بیان کرد: امروزه امنیت، آگاهی و آسایش حوزه‌های مورد نیاز زنان بوده و مدیران و مسئولان در راستای احقاق حقوق بانوان اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به سیاستهای اجرایی امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: امور زنان و استانداری در راستای ارج نهادن به جایگاه بانوان استان برنامه‌های متنوع در نظر گرفته که آشنا کردن و تبیین جایگاه و منزلت زنان به‌عنوان یک مادر اسوه و نمونه در جامعه، از از مهم‌ترین این سیاست‌ها است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: به منظور تبیین جایگاه و قداست بانوان در بین جوانان، نیازمند فراهم کردن زمینه آموزش از پایه ابتدایی تا مقطع دانشگاهی هستیم.

انتهای پیام/1050/2/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول