اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

اتاق بازرگانی زنجان رتبه نخست کشور در حوزه آموزش را کسب کرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان از کسب رتبه نخست در بخش آموزش در کشور خبر داد و گفت: این رتبه در بین همه اتاق‌های بازرگانی ایران کسب شده است.

اتاق بازرگانی زنجان رتبه نخست کشور در حوزه آموزش را کسب کرد

علامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان در بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود، اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی برای بازرگانان و تجار و ... است.

وی از کسب رتبه نخست اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان در بخش آموزش در کشور خبر داد و گفت: این رتبه در بین همه اتاق‌های بازرگانی ایران کسب شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: این رتبه اتاق بازرگانی زنجان با تأسی از رسالت و وظایف ذاتی و همچنین همت و مساعی در راستای پیشبرد سیاست‌های کلی و اجرای اهداف تدوین یافته با ارج نهادن به حوزه وسیع و ارزشمند آموزش کسب شده است.

جمیلی با اشاره به اینکه آموزش از جمله فرایندهای جدانشدنی در زندگی فردی و اجتماعی هر شخصی محسوب می‌شود، اظهار کرد: در کسب موفقیت یک سری از موضوعات ریشه‌ای نقش بسیار مهمی دارند.

وی با اشاره به اینکه غفلت از موضوع مهم آموزش ما را از دستیابی به اهداف و مقاصد بازخواهد داشت، خاطرنشان کرد: در همین راستا اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان به عنوان عالی‌ترین مرجع بخش خصوصی، ارتقای دانش و آگاهی بخشیدن به فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به حوزه کسب و کار و تجارت را از اولویت‌های رویکردی خود قرار داده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در دنیای امروز جنبه‌های مختلف فضای اقتصادی با تکنولوژی‌های نوین عجین شده است، خاطرنشان کرد: معرفی و آموزش این ابزار و روش‌های بدیع برای تجار و صاحبان صنایع ما نیز در راستای رونق و گسرتش فضای کسب و کار الزامی است.

جمیلی با بیان اینکه نگاه جامع به رده‌های سنی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان است، تصریح کرد: در همین راستا برگزاری دوره‌هایی در رده‌های سنی مختلف از آموزش پایه‌ای برای نسل  آینده اقتصاد استان نیز در دستور کار قرار داشته است.

وی ادامه داد: از جمله این دوره‌ها، می‌توان به برگزاری دوره بازرگانان کوچک در رده‌های سنی هفت تا 12 سال و همچنین دوره نسل فردا برای رده سنی 17 تا 25 سال اشاره کرد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه و برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه دنیای امروز و فردا متعلق به اندیشه‌های پر بار و آگاه است، ابراز کرد: در همین راستا نباید از بسترهای ارتقای سطح علم و دانش در جامعه غافل شد.

جمیلی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه‌ای که به ایران اعمال شده است، گفت: در همین راستا با توجه به شرایط فعلی کشور با توجه و عدم دسترسی به علوم روز باید با ارج نهادن به نبوغ و خلاقیت جوانان، سرعت قطار رونق و ترقی کشور را نیز بهبود بخشیم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول