اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری فستیوال نوآوری‌های حوزه سلامت عنوان کرد

ارسال 140 طرح به دبیرخانه فستیوال نوآوری‌های حوزه سلامت کرمان

مجری فستیوال نوآوری‌های حوزه سلامت در کرمان گفت: 140 نوآوری به دبیرخانه فستیوال نوآوری‌های حوزه سلامت در کرمان ارسال شده است.

ارسال 140 طرح به دبیرخانه فستیوال نوآوری‌های حوزه سلامت کرمان

نعمت اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: تاکنون 12 رویداد عرصه نوآوری‌ها و اختراعات و انعقاد 29 قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش 257 میلیارد ریال توسط مرکز فن بازار ملی ایران، شرکت فرابورس ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشور برگزار شده است.

وی تصریح کرد: سیزدهمین رویداد را با عنوان فستیوال نوآوری‌های حوزه سلامت و همکاری فن بازار منطقه‌ای استان کرمان 9 اسفند ماه جاری در محل اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار می‌کنیم.

مجری فستیوال نوآوری‌های حوزه سلامت در کرمان افزود: در فرآیند اجرایی این رویداد بیش از 140 نوآوری به دبیرخانه فستیوال ارسال شده و در روز برگزاری رویداد هشت طرح منتخب برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان صنعت سلامت ارائه حضوری دارند و زمینه تعامل طرفین با برگزاری جلسات رودررو فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: بانک اطلاعاتی سایر نوآوری‌ها، طرح‌ها و لیستی از اختراعات این حوزه نیز از طریق دبیرخانه فستیوال در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و سازمان صنایع کوچک را به عنوان سازمان‌های حامی استانی برگزاری فستیوال نوآوری‌های حوزه سلامت با حضور فناوران، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در کرمان نام برد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول