اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

پردیس به بهشت فناوری شهرستان‌های استان تهران تبدیل شود

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: پردیس باید به بهشت فناوری شهرستان‌های استان تهران تبدیل و تمام مسائل فرهنگی، ورزشی، تفریحی، اشتغال و ... در آن به کار برده شود.

پردیس به بهشت فناوری شهرستان‌های استان تهران تبدیل شود

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران، سعید غفوری عصر امروز در مراسم روز مهندس در پردیس اظهار داشت: بنده نزدیک دو سال است که ساکن پردیس هستم و حس تعلق خاصی به این شهر پیدا کرده‌ام که این در پیشرفت کار در بخش‌های مختلف تأثیرگذار است.

وی گفت: پردیس قابلیت‌های بسیار زیادی در کارهای عمرانی دارد و امیدوارم برآیند کارهای مهندسی در پردیس را انسان‌محور انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ضمن بیان اینکه کارهای فیزیکی شهر را با مشارکت مردم و بخش‌های دولتی و خصوصی انجام می‌شود، افزود: روز گذشته بازگشایی پاکت‌های سرمایه‌گذاری اولین مرحله از نشست سرمایه‌گذاری را داشتیم و اولین میوه از درخت بخش خصوصی در تکمیل محلات مسکن‌های مهر و همچنین شهر پردیس انجام شد.

غفوری ادامه داد: با این اقدام به جمع‌بندی پایانی نزدیک شدیم تا در مرکز محلات دنا، الوند، سهند و تکمیل محله سبلان که در آن دو مدرسه، یک پارک، مسجد، درمانگاه، فضای ورزشی فضای سبز و تفریحی تکمیل شود.

وی اضافه کرد: به امید خدا در شهر پردیس به‌غیراز این چهار مرکز محله دو مجتمع تجاری دیگر در محله چهار فاز دو و با مشارکت بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: در فاز ۱۱ پس از اجرای محلات ایران‌شهر و آرمان‌شهر محله‌های فولادشهر و زرین‌شهر، یاس و ... به‌زودی تکمیل می‌شود تا کاستی‌هایی که در بحث ارائه خدمات اجتماعی وجود داشت را از بین ببریم.

غفوری اظهار کرد: در این پکیج فرهنگی، سرای محله، مراکز فرهنگی محلات را اجرا کنیم تا جامعه‌ای پایدار و پویا را داشته باشیم.

وی ضمن تبریک روز مهندس به‌تمامی مهندسان متعهد، متخصص و دلسوز، گفت: تخصص و تعهد مکمل هم هستند تا کارها به‌صورت کامل و درست انجام شود و مهندسان تمام این فاکتورها را با هم دارند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: امیدوارم با همکاری تمام مسؤولان دستگاه‌ها، کارها را انجام دهیم و با کمک هم شهر و شهرستانی خوب را ایجاد کنیم.

غفوری ادامه داد: باید پردیس را به بهشت فناوری شهرستان‌های استان تبدیل کنیم و تمام مسائل فرهنگی، ورزشی، تفریحی اشتغال و ... را در آن به کار ببریم.

وی با اشاره به تحلیل اشتباه برخی روزنامه‌ها از صحبت‌های وی اظهار کرد: در جلسه‌ای عنوان کردم برخی بنگاه‌های استارتاپی را با کمک مردم شکل بدهیم و در کنار آن می‌توانیم ۹۰۰ میلیارد تومان خدمات روبنایی، زیربنایی، تفریحی، ورزشی و ... انجام دهیم اما در اخبار تحلیلی اشتباه کردند که قابل تأمل است.

انتهای پیام/67016/30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول