اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

رئیس دانشگاه یزد:

دانشجویان از هنر و ادبیات برای ترویج مفاهیم اسلامی و انقلابی استفاده کنند

رئیس دانشگاه یزد در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی هنری رویش با تأکید بر ضرورت ترویج هنر فاخر اسلامی و انقلابی، گفت: تلاش دانشجویان بسیجی در برگزاری جشنواره کارآمد و مؤثر رویش ستودنی است.

دانشجویان از هنر و ادبیات برای ترویج مفاهیم اسلامی و انقلابی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمد صالح اولیا در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش که دوشنبه‌شب در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه یزد برگزار شد با اشاره به اینکه این جشنواره برای سومین سال متوالی و در ذیل کنگره شهدای دانشجو استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: پاسداشت مقام والای شهدا به‌خصوص شهدای دانشجو به‌عنوان الگو برگزیده برای نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت در بین اقشار مختلف به‌خصوص دانشجویان به عنوان قشر تأثیرگذار جامعه باید موردتوجه قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه یزد بابیان اینکه از ابزار هنر و رسانه در این راستا باید به نحو مطلوبی استفاده کرد، اظهار داشت: بزرگ‌ترین و ارزشمندترین هنر، هنر شهادت و ازخودگذشتگی در مسیر آرمان‌ها است و هنرمندان حقیقی شهدای گران‌قدر ما هستند.

رئیس کنگره شهدای دانشجوی استان بر ضرورت ترویج فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی و مفاهیم ارزشی با بهره‌گیری از ابزارهای هنری و ادبیات تأکید کرد و افزود: دانشجویان باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند و همه باید بدانند که سعادت و تعالی جامعه درگرو زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها است.

اولیا جشنواره ادبی هنری رویش را گامی مؤثر و اقدامی ارزشمند در راستای تعالی جامعه و حفظ ارزش‌ها دانست و با اشاره به آثار متعددی که با مضامین انقلابی و اسلامی توسط دانشجویان استان به این جشنواره ارسال‌شده است، بیان داشت: تلاش‌های دانشجویان بسیجی در این راستا ستودنی است.

وی در پایان با ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه یزد از این رویداد فرهنگی و هنری دانشجویی، عنوان کرد: دانشگاهیان همواره باید در کنار مباحث درسی و علمی به موضوعات فرهنگی و هنری نیز توجه داشته باشند.

پایان پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول