اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس اداره اوقاف گنبدکاووس خبر داد

برگزاری مسابقات شفاهی سراسری قرآن کریم 17 اسفندماه در گنبدکاووس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از برگزاری مسابقات شفاهی سراسری قرآن کریم در 17 اسفندماه در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) خبر داد.

برگزاری مسابقات شفاهی سراسری قرآن کریم 17 اسفندماه در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، نصرت‌الله جعفری شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سرتاسر استان گلستان، اظهار کرد: صبح تا ظهر امروز در شهرستان گنبدکاووس نیز این مسابقه بزرگ همزمان با سایر شهرستان‌های استان گلستان با حضور پرشور متسابقین و داوطلبان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان گنبدکاووس تعداد 911 نفر برای شرکت در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده بودند، افزود: از این تعداد، 745 نفر امروز در بخش آزمون کتبی شرکت کردند که این آزمون در دو مرحله از صبح تا ظهر امروز برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تعداد 166 نفر از ثبت نام کنندگان نیز در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد، ادامه داد: آزمون شفاهی این مسابقات در روز 17 اسفندماه در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) و با حضور مسوولان و مدیران شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان در رشته‌های حفظ از یک تا 30 جزء، حفظ موضوعی، حفظ سوره‌های منتخب، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شد، تصریح کرد: امروز مسابقات کتبی این آزمون سراسری در گنبدکاووس در محل موسسه آموزش عالی شرق و در دو نوبت صبح از ساعت 8:30 الی 9:45 و از ساعت 10 الی 11:30 برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری مرحله شفاهی در تاریخ 17 اسفند از ساعت 8 صبح تا 20 شب برای اعلام نتایج مسابقات اقدام خواهیم کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم همچون سال‌های گذشته به بهترین نحو ممکن این مسابقات را برگزار و نخبگان قرآنی را برای شرکت در مراحل استانی و کشوری معرفی کنیم.

گفتنی است در برگزاری مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان گنبدکاووس همچون سایر شهرستان‌ها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نیز همکاری کرده و حجت‌الاسلام محمود ترابی نیز از روند برگزاری این آزمون بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/30/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول