اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیراندازی خبر داد

حضور تیم ملی تیراندازی در 17 رویداد بین‌المللی در سال 1397

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه تیم ملی تیراندازی در سال آینده در 17 رویداد بزرگ ببین‌المللی شرکت می‌کند، گفت: مسابقات مونیخ آلمان، ایتالیا، 2018 تبریز بوده و مسابقات جاکارتای اندونزی از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

حضور تیم ملی تیراندازی در 17 رویداد بین‌المللی در سال 1397

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی دادگر ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان زنجان با بیان اینکه زنجان به لحاظ جمعیتی در حد متوسط کشوری قرار دارد، اظهار کرد: اما از استان زنجان ورزشکاران، قهرمانان و مدیران بزرگی در کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه تیراندازی جزو معدود رشته‌هایی است که مورد تأکید پیامبر اکرم(ص) نیز بوده است، تصریح کرد: در همین راستا باید این ورزش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه محدودیتی برای حضور بانوان در رشته تیراندازی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تیراندازی رشته المپیکی است.

دادگر با اشاره به اینکه رشته تیراندازی از دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزش سرمایه‌گذاری دارد، ابراز کرد: در دوره المپیک گذشته از پنج ورزشکاری که ما اعزام کرده بودیم، چهار ورزشکار ایران را بانوان تشکیل می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه بانوان در رشته تیراندازی پیش‌تازتر از آقایان هستند، گفت: طی دو ماه گذشته مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیایی کسب سهمیه المپیک نوجوانان برگزار شد، ما در طول تاریخ تنها یک سهمیه در این قبیل مسابقات کسب کرده بودیم، اما در مسابقات دو ماه گذشته دو سهمیه المپیک آرژانتین توسط نوجوانان ایرانی کسب شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه بانوان تیراندازی ایران در رشته تفنگ نایب قهرمان آسیا شدند، خاطرنشان کرد: همچنین در تپانچه نیز عنوان قهرمانی آسیا توسط بانوان کشورمان کسب شد.

دادگر با تاکید بر اینکه در سال آینده مسابقات لیگ و همچنین مسابقات قهرمانی کشور در موعد مقرر خود برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به دنبال راه اندازی لیگ اهداف پروازی قهرمانی ایرانی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال آینده 17 رویداد بزرگ برنامه‌ریزی شده تا در آن حضور پیدا کنیم، ابراز کرد: از جمله مهم‌ترین مسابقات در مونیخ آلمان، مسابقات در کشور ایتالیا و همچنین مسابقات 2018 تبریز بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین مسابقات جاکارتای اندونزی از دیگر مسابقات مهم پیش‌رو محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با تأکید بر اینکه بسترسازی، آماده‌سازی تیم‌ها و جذب مربیان خارجی خوب از جمله وظایف فدراسیون‌تیراندازی است، تصریح کرد: در طول تاریخ در بازی‌های آسیایی سه مدال کسب شده و الهه احمدی، نرجس امامقلی و نجمه خدمتی از جمله ورزشکاران خوبی این رشته محسوب می‌شوند.

دادگر در ادامه با اشاره به اینکه زنجان باید در لیگ تیراندازی کشور حضور مستمر داشته باشد، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده دوره تعمیرات سلاح در فدراسیون برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی ورزشکاران بیمه شده در این رشته ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و زنجان نیز باید در این راستا تلاش کند، افزود: آمادگی داریم تا تیمی را از استان زنجان به نمایندگی از ایران به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول