اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس مطرح کرد

شجاعت، جوانمردی و دیانت 3 شاخصه مردم ارسباران/ اقتدار و امنیت نظام اسلامی مدیون ایثارگری شهدای 8 سال دفاع مقدس است

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس، اقتدار و امنیت نظام اسلامی را مدیون ایثارگری شهدای 8 سال دفاع مقدس برشمرد و بر ضرورت تبیین این فرهنگ برای نسل جدید تأکید کرد.

شجاعت، جوانمردی و دیانت 3 شاخصه مردم ارسباران/ اقتدار و امنیت نظام اسلامی مدیون ایثارگری شهدای 8 سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، قلی‌الله قلی‌زاده امشب در آیین گرامیداشت 1200 شهید منطقه ارسباران که در شهرستان هوراند اظهار داشت: رفتارهای ارزشی و ارتباط صادقانه نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با مردم در مراودات اجتماعی باعث نزدیکی بیشتر مردم با روحانیت و خوش بینی آنها به نظام و انقلاب شده است.

وی با قدردانی از حضور مسؤولان ارشد استانی و مسئولان شهرستان‌های منطقه ارسباران عنوان کرد: وجود یک هزار و 200 شهید منطقه ارسباران نشان از ولایتمداری مردم شریف این منطقه به اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب است که تداوم این‌گونه برنامه‌های معنوی و ارزشمند یاد و نام شهدا را در دل‌ها زنده کرده است.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس افزود: امیدواریم با راهکارهای لازم بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی به یک فرهنگ همگانی تبدیل شده و در جامعه طنین‌انداز شود.

این نماینده مجلس، اقتدار و امنیت نظام اسلامی را مدیون ایثارگری شهدای 8 سال دفاع مقدس برشمرد و بر ضرورت تبیین این فرهنگ برای نسل جدید تأکید کرد.

وی، منطقه ارسباران را با مردمی نجیب و شریف، منطقه شجاعت، جوانمردی و دیانت  برشمرد که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی به خصوص در  8 سال دفاع مقدس نقش مؤثری داشته‌اند و وجود یک هزار و 200 شهید منطقه ارسباران گواه این امر است.

فرماندار هوراند نیز برگزاری یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران را افتخاری برای مردم و مسئولین شهرستان هوراند برشمرد. 

زین‌العابدین مردانیان با تشریح فداکاری‌های مردم این منطقه در پاسداری از انقلاب و سهم آنها در 8 سال دفاع مقدس بر ضرورت پاسداشت اهداف والای شهدا تأکید کرد.

گفتنی است، پنجمین یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران در شهرستان هوراند با حضور دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی استاندار، فرمانده سپاه عاشورا و ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولین و مردم این شهرستان ها در سالن ورزشی هوراند برگزار شد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول