اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرماندار کلاله خبر داد

اهدای 50 جهیزیه به زوج‌های جوان/ جایگاه زن در جامعه اسلامی بی‌بدیل است

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه به مناسبت روز بزگداشت مقام زن مراسمی در این شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم به 50 زوج جوان کمک هزینه جهیزیه اهدا می‌شود.

اهدای 50 جهیزیه به زوج‌های جوان/ جایگاه زن در جامعه اسلامی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد حمیدی صبح امروز در جمع بانوان نخبه و فرهیخته شهرستان کلاله در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن، اظهار کرد: این روز خجسته را به همه بانوان مسلمان به ویژه مادران مهربان، مومن و فداکار ایران زمین تبریک گفته و امیدواریم خداوند متعال سایه این عزیزان بر سر فرزندان و خانواده مستدام بدارد.

وی با بیان اینکه باید در حوزه تبیین جایگاه و مقام زن در دین مبین اسلام باید اقدامات شایسته‌ای از سوی نخبگان، دانشگاهیان و حوزویان صورت بگیرد، افزود: جایگاه زن در دین اسلام و جامعه اسلامی جایگاهی بی‌بدیل و بسیار والامقام است که متاسفانه برخی این جایگاه ارزشمند را نادیده گرفته و به آن توجه کافی ندارند.

فرماندار شهرستان کلاله از برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش بزرگ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله در روز جمعه 18 اسفندماه از ساعت 9 صبح الی 11 برگزار خواهد شد.

حمیدی با تاکید بر اینکه این مراسم به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این روز و به یمن و برکت این میلاد خجسته تعداد 50 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به 50 زوج جوان کلاله‌ای اهدا خواهد شد تا زندگی مشترک خود را با دغدغه کمتری آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه ادارات و نهادهای فرهنگی در این هفته به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر برنامه‌های متعددی را طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌اند، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط مسوولان و گروه‌های مختلف مردمی و دولتی نیز از برنامه‌های ویژه‌ای است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید بهره‌گیری از ظرفیت بسیار والا و سازنده جوانان و بانوان در امور است، اضافه کرد: بر اساس دستور استاندار محترم گلستان ما نیز از حضور بانوان در تصمیم‌سازی‌ها و کمک به دولت با کمال میل استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول