اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

رئیس چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار

ارسال 90 مقاله به چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار

ارسال 90 مقاله به چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار از ارسال 90 مقاله به این همایش خبر داد و گفت: 31 مقاله از این تعداد در قالب سخنرانی در چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار ارائه می‌شود.

ارسال 90 مقاله به چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد مولانی پیش از ظهر امروز در چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار در دانشگاه آزاد در سنندج، اظهار کرد: 90 مقاله به چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار ارسال شده که 31 مقاله آن در قالب سخنرانی اجرا و 51 مقاله نیز به شیوه پوستر ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با شتاب و دگرونی‌های صنعتی، رشد فناوری و شهرنشینی و همچنین با توجه به رابطه تاریخی انسان و طبیعت در قرن 21 قطعا توجه به مقوله محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تلاش‌های زیادی در دنیا برای نجات محیط زیست انجام می‌گیرد که می‌توان در این میان به پیمان کیوتو و معاهده پاریس اشاره کرد.

مولانی با بیان اینکه توجه به مشکلات خاص محیط زیست و پرداختن به آن امروزه از اهمیت زیادی زیادی برخوردار است، افزود: با توجه به مشکلات خاص محیط زیست در کشور ما امروزه همایش‌های زیادی با اسامی و عناوین مختلف توسط دانشگاه‌ها و نهادهای پژوهشی علاقمند اجرا می‌شود.

رئیس چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار اذعان داشت: از این رو باید ضمن افزایش کمی و حتی چندین برابر این تلاش‌ها رویکرد کیفی آن‌ها نیز ارتقا پیدا کند.

مولانی افزود: در همین راستا در قالب چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار مهمترین چالش‌های زیست‌محیطی را مورد طرح و بررسی قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد علمی در حالی برگزار می‌شود که نقش خطیر دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در شناسایی، مطالعه و تلاش برای حل چالش‌های ذکر شده در سطح استان و کشور بیش از پیش بارز است.

وی اذعان داشت: بررسی اندکی از چالش‌های زیست محیطی پیش و ارائه راه حل برای آنها از مهمترین اهداف چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار در دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول