اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

مجلس به طور جدی طرح اعاده اموال نامشروع را پیگیری می‌کند/ مردم برای اصلاح وضع جامعه انقلاب کردند

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: مجلس به طور جدی طرح اعاده اموال نامشروع را پیگیری می‌کند، چراکه مردم برای اصلاح وضع جامعه انقلاب کردند.

مجلس به طور جدی طرح اعاده اموال نامشروع را پیگیری می‌کند/ مردم برای اصلاح وضع جامعه انقلاب کردند

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار داشت: طرح اعاده اموال نامشروع یکی از اصول قانون اساسی است که باید هرگونه اموال نامشروعی از سوی مسؤولان به بیت‌المال بازگردد.

وی گفت: در این ارتباط دو بحث وجود دارد؛ اینکه اموال مسؤولان طراز بالای کشور قبل از شروع مسؤولیت و پایان هم رسیدگی شود و این هم در دست‌اندازهایی است که هنوز آنطور که باید و شاید اجرایی نشده و نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ادامه داد: این دو مورد را مجلس در حال پیگیری بوده و با توجه به اینکه از اصول قانون اساسی است، باید اجرایی شود.

همتی بیان داشت: مجلس طرحی را در این قالب دارد که جامعه اسلامی یک قدم به عدالت نزدیک‌تر و دغدغه مردم ما که اجرای عدالت اسلامی است، تا حدودی رفع شود و مجلس هم به جد پشت قضیه است و امیدواریم به بهترین شکل تصویب شود و به مرحله اجرا درآید.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: مردم برای اصلاح وضع جامعه انقلاب کردند و یکی از اهداف بلند انقلاب که عدالت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، باید تحقق پیدا کند و اگر ما در این جهت حرکت کنیم، اعتماد مردم به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد و همین مردم پشتوانه کشور، انقلاب و نظام هستند و با دلگرمی بیشتری برای توسعه کشور حرکت خواهند کرد.

همتی گفت: آنچه‌ در آیه قرآن هم آمده، این است که هر چه در عدالت بهتر عمل کنیم، تقوای جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله وجدان کاری، روابط‌ انسانی و جلوگیری از رانت‌خواری و باندبازی بیشتر خواهد شد.

وی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در این بخش غفلت شده است؛ امیدواریم همه ما و قوا دست در دست هم برای ایجاد عدالت در زمینه‌های مختلف تلاش کنیم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول