اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی تیراندازی:

با تمام توان در مسابقات جهانی تیراندازی حضور خواهیم یافت

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: با تمام توان در مسابقات جهانی تیراندازی حضور خواهیم یافت.

با تمام توان در مسابقات جهانی تیراندازی حضور خواهیم یافت

رقیه شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه خود را برای حضور در مسابقات جهانی تیراندازی آماده می‌کنم، اظهار کرد: این مسابقات در کشور امارات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در امارات از 28 اسفندماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: تجربه چندان زیادی در عرصه‌های بین‌المللی ندارم، اما در راستای افتخارآفرینی برای ایران و استان زنجان با همه توان در این مسابقات حضور خواهم یافت.

عضو تیم ملی تیراندازی با بیان اینکه یک دوره دیگر مسابقات بین‌المللی در کشور کرواسی برگزار شده بود که در آن عنوان پنجمی را کسب کردم، توضیح داد: در این مسابقات با کسب عنوان پنجمی سهمیه حضور در مسابقات پارآسیایی را کسب کردم.

شجاعی با بیان اینکه در حال حاضر اردوی تیم ملی تیراندازی در حال حاضر در تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این اردو متصل به مسابقات جهانی امارات است.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی تیراندازی تا 27 اسفندماه امسال ادامه دارد، اظهار کرد: وضعیت اردوی تیم ملی از هر لحاظ خوب بوده و تکنیک و ... در این مرحله از اردوی تیم ملی به خوبی در حال پیگیری است.

عضو تیم ملی تیراندازی با بیان اینکه هیأت تیراندازی حمایت خوبی را از من انجام داده و سالنی را که برای افراد سالم بوده با وجود معلولیت در اختیار من قرار داده است، خاطرنشان کرد: هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان سالن تیراندازی نداشته و به همین دلیل ارتباط چندانی با این هیأت ندارم.

شجاعی با تأکید بر اینکه وجود سالن برای تیراندازی موجب رشد هرچه بیشتر و افزایش تعداد علاقه‌مندان به این رشته ورزشی خواهد شد، تصریح کرد: از جانبازان و معلولان و علاقه‌مندان در این رشته ورزشی حمایت جدی شود.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول