اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل مطرح کرد

فرش قرمز دولت برای سرمایه‌گذاران/ ضرورت تشویق بخش خصوصی برای احداث هتل‌های پنج ستاره در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: دولت برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تمام اهتمام خود را به‌کار بسته و می‌بایست تمامی دستگاه‌های اجرایی در تحقق این هدف دولت را یاری کنند.

فرش قرمز دولت برای سرمایه‌گذاران/ ضرورت تشویق بخش خصوصی برای احداث هتل‌های پنج ستاره در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو روز سه‌شنبه در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: الگوبرداری از استان‌های موفقی که در زمینه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به موفقیت دست یافتند، در زیباسازی شهری و رونق اقتصادی منطقه مفید واقع خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام شهری که با وجود اختصاص اعتبارات اولیه و انجام مقدمات کار به پایان نرسیدند، می‌بایست در اولویت برنامه‌های عمرانی قرار گیرند و با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم طی سال آتی نسبت به تکمیل این قبیل از طرح‌ها اقدام خواهد شد.

استاندار اردبیل یادآور شد: با توجه به وظایف مهمی که برعهده سازمان شهرداری و اعضای شورای شهر است، باید به دور از هرگونه حاشیه و گرایشات سیاسی در دستیابی به عمران و آبادانی شهر کوشا باشند.

بهنام‌جو بر ضرورت الگوبرداری از استان‌های موفق کشور تأکید کرد و ادامه داد: در جذب سرمایه‌گذاران تمامی دستگاه‌های اجرایی فعال باشند و شرایط حضور بخش‌های خصوصی مختلف داخلی و خارجی را فراهم کنند.

وی گفت: فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نظر منجر به افزایش مدت زمان ماندگاری مسافران و رونق صنعت گردشگری استان اردبیل خواهد شد و برای تحقق این موضوع افزایش زیبایی شهر، کاهش میزان تراکم ترافیکی، توجه به زیرساخت‌های ارتباطی و اقامتی و معرفی مناسب استان از طریق بسترهای تبلیغاتی لازم به نظر می‌رسد.

استاندار اردبیل بر اولویت قرار دادن طرح‌های تشویقی برای ایجاد تمایل بخش خصوصی در راه‌اندازی هتل‌های چهارستاره و پنج ستاره تأکید کرد و یادآور شد: توجه به چشم‌انداز معماری بناها و ورودی‌های شهر با در نظر گرفتن المان‌های زیبا و ساماندهی مشاغل کاذب در زیباسازی فضای شهری کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول