اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مدیر آرامستان شاهین‌شهر خبر داد

پیش‌بینی حضور 30 هزار شاهین‌شهری در بهشت معصومه

مدیر آرامستان بهشت معصومه شاهین‌شهر گفت: در آخرین پنج‌شنبه سال بیش از 30 هزار نفر از شهروندان شاهین‌شهری بر سر مزار عزیزان سفرکرده خود در آرامستان بهشت معصومه این شهر حضور می‌یابند.

پیش‌بینی حضور 30 هزار شاهین‌شهری در بهشت معصومه

عقیل خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: در آخرین پنج‌شنبه سال بیش از 30 هزار نفر از شهروندان شاهین‌شهری بر سر مزار عزیزان سفرکرده خود در آرامستان بهشت معصومه این شهر حضور می‌یابند.

وی افزود: شهروندان این شهر 180 هزار نفری، بر سر مزار 96 شهید سرافراز دوران دفاع مقدس و بیش از 13 هزار شهروند فوت‌شده حاضر می‌شوند.

مدیر آرامستان بهشت معصومه شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: از چند ماه پیش برای رفاه بیشتر شهروندان در این آرامستان بیش از یک میلیارد تومان هزینه و عملیات ترمیم ترانشه، گل‌کاری، تکمیل طرح‌های درخت‌کاری، بهسازی و احداث دو باب دستشویی و تجهیز غسالخانه به مولد تولید برق مستقل انجام‌ شده است.

خرمی با بیان این‌که دو کارگاه حجاری و یک غرفه گل‌فروشی در آرامستان فعالیت می‌کنند، از استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در آرامستان به‌ منظور تسهیل رفت‌وآمد مردم در این روز و محوطه‌سازی ایستگاه اختصاصی تاکسی و اتوبوس‌های شهری تا فروردین سال 97 در این آرامستان خبر داد.

وی در پایان گفت: مزار مطهر شهدای دوران جنگ هشت ساله تحمیلی صدام علیه ایران به‌ تازگی غبارروبی و عطرافشانی شده است.

به گزارش فارس، بهترین راه برای فرستادن هدیه برای مردگان، صدقه دادن به نیازمندان است، علاوه بر آن‌که ثواب این صدقات چه نقدی و چه غیرنقدی به روح عزیز از دست‌ رفته‌مان خواهد رسید، لبخند شادی و امید زندگی در فردی دیگر را با خود به همراه خواهد داشت.

زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه آخر سال امری بسیار پسندیده است؛ چه نیکو است هدیه‌ای هر چند کوچک از صدقات، خیرات و ادعیه و نماز برایشان ارسال کنیم.

انتهای پیام/63098/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول