اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

فارس گزارش می هد:

برگزاری آیین اختتامیه چهارمین چلگی کارتون و کاریکاتور ایران

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره چلگی کارتون و کاریکاتور ایران با موضوع چهره و تجلیل از هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی، استاد سیاوش مه رو در شهر آشخانه برگزار شد.

برگزاری آیین اختتامیه چهارمین چلگی کارتون و کاریکاتور ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره چلگی کارتون و کاریکاتور ایران با موضوع چهره و تجلیل از هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی، شاعر، فرهیخته و ادیب اهل آشخانه، استاد سیاوش مه رو شامگاه پنج‌شنبه بیست و چهارم اسفندماه در مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه آشخانه برگزار شد.

عباس ناصری، در این آیین با اشاره به اینکه جشنواره چلگی کارتون و کاریکاتور در خراسان شمالی زمینه‌ساز معرفی استعدادهای جدید کارتون و کاریکاتور است، اضافه کرد: در این فراخوان هر ۴۰ روز جشنواره کارتون و کاریکاتور داریم که در آن‌یکی از چهره‌های فرهنگی استان از شاعران و نویسندگان را به‌عنوان موضوع جشنواره مطرح می‌کنیم تا هنرمندان کشور به اجرای کاریکاتور از چهره آن هنرمند بپردازند.

 مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی ادامه داد: پس‌ازآن کارها داوری می‌شوند و درنهایت مراسم تجلیل از آن هنرمند و برگزیدگان جشنواره چلگی برگزار می‌شود.

وی افزود: استان خراسان شمالی مبدع و اولین برگزارکننده طرح چلگی در دنیا و کشور بوده و هدف از برگزاری این جشنواره استعدادیابی و معرفی نیروهای جدید به عرصه هنر کارتون و کاریکاتور است.

مسئول خانه کاریکاتور استان افزود: چلگی کارتون از سال 96 آغازشده و تا برگزاری نهمین دوره جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور که در اواسط سال آینده خواهد بود ادامه دارد.

وی تصریح کرد: فراخوان پنجمین دوره جشنواره چلگی کارتون و کاریکاتور ایران با موضوع چهره محمود اکرامی فر شاعر برجسته اسفراینی هفته آینده قبل از سال نو منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول