اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران مطرح کرد

تهیه و توزیع 20 هزار کتابچه «راهنمای زائر» در مسجد مقدس جمکران

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه کتابچه «راهنمای زائر» با هدف اطلاع رسانی به زائران و مسافران نوروزی تهیه و توزیع شده است، گفت: در این کتاب علاوه بر تاریخچه مختصر قم و مسجد مقدس جمکران به معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف مسجد نیز پرداخته شده است.

تهیه و توزیع 20 هزار کتابچه «راهنمای زائر» در مسجد مقدس جمکران

حجت الاسلام سیدمهدی‌هاشمی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعاملات روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران با روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: غرفه حرم مطهر در نمایشگاه مسجد مقدس جمکران و غرفه مسجد مقدس جمکران در نمایشگاه نوروزی حرم برپا شده است.

وی با بیان اینکه این مهم در راستای بهبود خدمات رسانی به زائرین صورت گرفته است، افزود: غرفه‌های مذکور به بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این دو مکان مقدس پرداخته و سوالات زائران درخصوص تاریخچه و دیگر موضوعات مرتبط را پاسخ می‌دهند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه کتابچه «راهنمای زائر» مسجد مقدس جمکران با هدف اطلاع رسانی به زائران تهیه و توزیع شده است، تصریح کرد: در این کتاب علاوه بر تاریخچه مختصر قم و مسجد مقدس جمکران به معرفی برنامه‌های مسجد نیز پرداخته شده است.

هاشمی زاده با بیان اینکه زیارت نامه حضرت معصومه(س) در «راهنمای زائر» آورده شده است، ابراز کرد: نقشه استان قم و مسجد جمکران، خدمات رفاهی، فروشگاه‌ها، استراحت گاه‌ها و خدمات رفاهی جمکران نیز از دیگر اطلاعات کتابچه مذکور به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: این کتابچه در 60 صفحه در تیراژ 20 هزار نسخه در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران توزیع می‌شود. همچنین بیش از 20 هزار نسخه نقشه قم و نقشه مسجد مقدس جمکران و بیش از 150 هزار نسخه تصاویر مسجد در اندازه‌های مختلف تهیه شده که به مسافران و زائران نوروزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2258*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول