اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته و زخمی شدن ۳۰ «مزدور» سودانی در سواحل غربی یمن

منابع یمنی از کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر از نظامیان مزدور سودانی عضو ائتلاف سعودی در تبادل آتش با نیروهای ارتش یمن و انصارالله در سواحل غربی این کشور خبر دادند.

کشته و زخمی شدن ۳۰ «مزدور» سودانی در سواحل غربی یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از عناصر «مزدور» سودانی عضو ائتلاف سعودی امروز دوشنبه در سواحل غربی یمن کشته شدند.

پایگاه خبری انصارالله یمن به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که در عملیات امروز نیروهای ارتش یمن و انصارالله در جبهه ساحل غربی، بیش از ۳۰ نفر از «مزدوران» سودانی کشته یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله مستقر در تعز امروز موفق شدند لشکرکشی شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن در منطقه عصیفره را خنثی کنند و خسارت های سنگین جانی و مالی و تجهیزاتی را به آنها متحمل کردند.

منابع خبری یمن به نقل از یک منبع نظامی گزارش دادند که نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز پنجشنبه گذشته، نظامیان سودانی و شبه نظامیان طرفدار عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن را در دو محور «المزارع» و «المخازن» در میدی هدف قرار داده و حملات آنها را خنثی کردند.

شبکه خبری المسیره به نقل از یک منبع نظامی یمن گزارش داد که پنجشنبه هفته گذشته، بیش از ۱۰۰ نفر از نظامیان سودانی و شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن که به عنوان مزدور با عربستان در جنگ علیه یمن همراهی می‏کنند، در محور میدی استان مرزی حجه واقع در غرب یمن کشته شدند.

انتهای پیام/ص


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس


 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول