اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر رضا خادم:

اداره‌کل ورزش استان‌ها مجری طرح‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌شوند

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: طرحی داریم که براساس آن اداره‌کل ورزش استان‌ها مجری پروژه‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باشند و وزارتخانه به‌ عنوان ناظر عمل کند.

اداره‌کل ورزش استان‌ها مجری طرح‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌شوند

امیررضا خادم در حاشیه بازدید از ورزشگاه انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نیشابور اظهار داشت: با توجه به اینکه از محل ماده 27 صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده اعتباری برای ورزشگاه انقلاب در نظر گرفته نشده، تلاش می‌کنیم از محل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به این مجموعه کمک کنیم.

وی اضافه کرد: تا پیش‌ از این وزارت ورزش و جوانان مجری طرح‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بود، اما طرحی داریم که براساس آن اداره‌های کل ورزش استان‌ها مجری پروژه‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باشند و وزارتخانه به‌ عنوان ناظر عمل کند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان همچنین در حاشیه بازدید از گود کشتی با چوخه گرماب با اشاره به عدم تخصیص بودجه از محل ماده 27 صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده برای گودهای کشتی با چوخه اظهار داشت: پس از بسته شدن بودجه عمرانی در تیرماه تلاش می‌کنیم به کشتی با چوخه توجه ویژه‌ای کنیم.

خادم تأکید کرد: امسال با سال‌های دیگر متفاوت رفتار می‌کنیم، چراکه براساس ماده ذکر شده اعتبار خوبی به بخش ورزش داده و تزریق‌ شده است، چون کشتی با چوخه مورد اقبال مردم روستایی است، به آن توجه بیشتری در زمین ورزش‌های همگانی می‌شود.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول