اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان خبر داد

تشکیل 66 پرونده تخلف واحدهای صنفی قوچان در ایام نوروز / توزیع 66 تن میوه طرح تنظیم بازار در قوچان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان از تشکیل 66 پرونده تخلف مربوط به گران‌فروشی، تقلب، قاچاق، عدم درج قیمت و غیره طی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد که ارزش ریالی پرونده‌ها به 118 میلیون ریال می‌رسد.

تشکیل 66 پرونده تخلف واحدهای صنفی قوچان در ایام نوروز / توزیع 66 تن میوه طرح تنظیم بازار در قوچان

علی حبیبی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به اقدامات نوروزی حوزه اصناف در این شهرستان طی بازه زمانی 45 روزه، اظهار داشت: یک تیم بازرسی سیار در کل این ایام در سطح شهر بالأخص مسیرهای پرتردد زائران و مسافران حضورداشته تا به تخلفات و شکایت‌های اقتصادی رسیدگی کند.

وی بابیان اینکه سامانه 124 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده است، گفت: تعداد کل گزارش‌های دریافتی به‌صورت تلفنی، حضوری و کتبی 107 مورد است که 41 مورد آن‌ها متخلف و 66 مورد غیر متخلف بوده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان تعداد کل بازرسی‌های انجام‌شده در این بازه زمانی را یک هزار و 100 مورد دانست و تصریح کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل‌شده 66 مورد با عناوینی همچون گران‌فروشی، تقلب، قاچاق، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و غیره بوده است که ارزش ریالی پرونده‌ها به 118 میلیون و 757 هزار ریال می‌رسد.

حبیبی‌کیا یادآور شد: 31 گشت مشترک نیز با تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، پایانه مسافربری، نیروی انتظامی و اتحادیه‌های صنفی انجام‌شده است.

وی یکی از اقدامات مهم در این ایام را برپایی نمایشگاه استقبال از بهار با 40 غرفه برشمرد و یادآور شد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز با 121 غرفه ویژه ایام نوروز برپا شد که به عرضه محصولاتی در حوزه پوشاک، مواد غذایی، سوغات محلی و کیف و کفش پرداخت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان میزان تقاضا برای میوه‌هایی نظیر سیب و پرتقال به‌عنوان کالای تنظیم بازار را به ترتیب 50 و 150 تن عنوان و بیان کرد: میزان پرتقال جذب‌شده 55 هزار و 180 کیلوگرم و سیب جذب‌شده 11 هزار و 580 کیلوگرم بوده است.

حبیبی‌کیا خاطرنشان کرد: پیش از 29 اسفند 96 قیمت سیب در طرح تنظیم بازار کیلویی 2 هزار و 500 تومان و پرتقال یک هزار و 700 تومان بود که پس از تاریخ 29 اسفند با کاهش به 2 هزار و 200 تومان در سیب و یک هزار و 500 تومان در پرتقال رسید.

وی میزان سهمیه برنج هندی و تایلندی درخواستی و جذب‌شده را برابر دانست و ادامه داد: 28 تن برنج هندی 1121، 28 تن برنج هندی پی آر، 11 تن برنج هندی و 7 هزار و 984 کیلوگرم تخم‌مرغ جذب‌شده است.

انتهای پیام/ 70043

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول