اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس اداره اوقاف مینودشت خبر داد

ثبت‌نام اینترنتی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تا 30 فروردین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت از مهلت ثبت نام اینترنتی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تا 30 فروردین خبر داد.

ثبت‌نام اینترنتی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تا 30 فروردین

جعفر سرابی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس، با اشاره به اجرای موفق طرح آرامش بهاری در روزهای منتهی به نوروز سال گذشته و ایام تعطیلات نوروزی سال جاری، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که با همکاری مردم عزیز و حمایت و همیاری نهادهای دولتی و مردمی در سال جاری نیز این طرح را در بیش از 17 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان در شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به بهترین شکل ممکن اجرایی کردیم که مورد استقبال فوق‌العاده مردم عزیز نیز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در چهل و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هستیم، افزود: این طرح نیز همزمان با سراسر کشور در حال اجراست که علاقمندان به شرکت در این مسابقات که از معتبرترین مسابقات قرآنی جهان است می توانند تا پایان روز 30 فروردین به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت زمان برگزاری مسابقات در مرحله نخست آن را 26 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: در سال گذشته نیز استقبال بسیار خوبی از این مسابقات از سوی مردم عزیز شهرستان‌های شرق استان گلستان اعم از برادران و خواهران شیعه و سنی شد که موجب افتخاری بزرگ برای مجموعه اوقاف و امور خیریه بوده است.

ذوبی‌سرابی با اشاره به اینکه به زودی اقدامات اجرایی طرح ضیافت الهی نیز در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت آغاز خواهد شد، ادامه داد: این طرح که ویژه ماه مبارک رمضان است با برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی، قرآنی و البته برنامه زیبا و سنت حسنه اطعام و افطار ساده در سطح بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان حوزه اجرایی این اداره برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح اطعام و افطاری ساده هر روز در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان اجرای خواهد شد، تصریح کرد: ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها در صدد هستند با اجرای این طرح سنت حسنه افطاری ساده و اطعام را بار دیگر در جامعه اسلامی ما رونق و گسترش دهند تا همگان از مواهب الهی و ثواب نیکوی این عمل بهره‌مند شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت از اجرای طرح افطاری ساده در بیش از هشت بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان در حوزه اجرایی این اداره خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان و در طی اجرای طرح ضیافت الهی نیز در این اماکن مقدسه طلاب و مبلغان بومی و تعدادی نیز از مبلغان اعزامی از شهر مقدس قم به صورت کامل و به مدت یک ماه مستقر خواهند شد.

ذوبی‌سرابی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه تداوم توفیقات خود را در اجرای رسالت‌های محوله مرهون همکاری و حمایت‌های مردم است، اضافه کرد: حمایت و همدلی مردم با ادارات این سازمان و به طور کلی اصل ایجاد وقف توسط مردم است که هویت بخشی به این فعالیت‌ها را صورت داده است.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول