اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا با حمله موشکی به سوریه درماندگی خود را به نمایش گذاشت

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا با اقدام نسنجیده‌ای که روز گذشته انجام داد، نهایت حماقت، عجز و درماندگی خود را به نمایش گذاشت.

آمریکا با حمله موشکی به سوریه درماندگی خود را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شب گذشته در آیین بهره‌برداری از مسجد پیامبر اعظم(ص) اراک اظهار کرد: حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه مصداق بارز نقض حقوق بشر است.

وی تصریح کرد: در حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه به همه جهانیان ثابت شد کسانی که مدعی حقوق بشر هستند، خود ناقض حقوق بشر بوده و هیچ ارزشی به آزادی و امنیت انسان‌ها قائل نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آمریکا با اقدام نسنجیده‌ای که روز گذشته انجام داد، نهایت حماقت و دیوانگی و عجز و درماندگی خود را به نمایش گذاشت.

دری نجف‌آبادی گفت: بدون شک حمله موشکی به سوریه نشات گرفته از خشم آنان از شکست داعش در منطقه بوده و آنها می‌خواستند از این طریق برای خود آبرو کسب کنند، که نه‌تنها آبرویی کسب نکردند، بلکه آبروی نداشته خود را هم از بین بردند.

وی تأکید کرد: دشمنان بدانند با چنین اقداماتی محور مقاومت  مقاوم‌تر از گذشته در برابر هر توطئه‌ای خواهد ایستاد.

امام‌جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت و جایگاه مساجد، اظهار کرد: باید نقش مساجد به‌عنوان محور برنامه‌های فرهنگی و گسترش سیره اهل‌بیت(ع) برجسته‌سازی شود.

در این آیین با حضور آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری  و جمعی از مسئولان مسجد پیامبر اعظم(ص) اراک افتتاح شد.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول