اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان خبر داد

ارائه خدمات دندان‌پزشکی سیار به بیش از یک‌هزار نفر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: از آبان تا اسفند سال گذشته، یک هزار و 825 خدمت توسط کلینیک سیار دندانپزشکی به مردم روستانشین در شهرستان تنگستان ارائه شد.

ارائه خدمات دندان‌پزشکی سیار به بیش از یک‌هزار نفر

عادل مقدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان تنگستان اظهار داشت: 
 از آبان تا اسفند سال گذشته، یک هزار و 825 خدمت توسط کلینیک سیار دندانپزشکی به روستاهای محروم شهرستان تنگستان ارائه شد.

وی افزود: با ارائه خدمات دندانپزشکی توسط کلینیک سیار دندانپزشکی 92 درصد از گروه‌های هدف این شهرستان که شامل کودکان 6 تا 12 سال بودند در مناطق محروم و دورافتاده تحت پوشش این خدمات به صورت رایگان قرار گرفتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان یادآور شد: کلینیک سیار دندانپزشکی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال خریداری شد و از آبان ماه با کلیه وسایل و تجهیزات شروع به کار کرد.

مقدس تصریح کرد: پنج دندانپزشک و یک دستیار دندانپزشک در قالب چهار تیم دونفره تعداد 60 مورد بازدید را به صورت 12 روز کاری در هر ماه از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر انجام دادند که طی آن، کلیه خدمات سطح دو دندانپزشکی را در مدارس ابتدایی شهرستان به صورت رایگان ارائه کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان تاکید کرد: خدمات سطح دو دندانپزشکی ارائه شده شامل معاینات دندان، کشیدن دندان، ترمیم کامپوزیت و آمالگام، جرم‌گیری، فیشور سیلنت، پالپ زنده و آموزش‌های مربوط به سلامت دهان و دندان بوده است.

 انتهای پیام/40/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول