اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس راهور تبریز:

گشت ارشادی در کار نبود/ عدم مهارت راننده ۱۶ ساله فوت دختر نوجوان را رقم زد

پلیس راهنمایی و رانندگی تبریز در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی و انتساب فوت یک دختر نوجوان به گشت امنیتی اخلاقی، واکنش نشان داد.

گشت ارشادی در کار نبود/ عدم مهارت راننده ۱۶ ساله فوت دختر نوجوان را رقم زد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، پلیس راهور تبریز در خصوص خبر و تصاویر منتشره در فضای مجازی در خصوص تصادف و فوت دختر نوجوان تبریزی اعلام کرد: ساعت 6:18 دقیقه عصر روز پنج شنبه ششم اردیبهشت پسر نوجوان 16 ساله‌ای سوار بر خودروی پژو پارس با همراهی دختر نوجوانی در خیابان گلستان باغ میشه، به دلیل نداشتن گواهینامه، سرعت بالا، انحراف به چپ و عدم تسلط در کنترل خودرو، با یک دستگاه اتوبوس برخورد که دختر 16 ساله در اثر جراحات وارده فوت می‌کند.

طبق بررسی‌ها مشخص گردید هیچ خودروی گشت ارشادی و امنیت اخلاقی در محدوده تصادف وجود نداشته است و تصاویر خودرویی که در عکس‌ها و فیلم‌ها وجود دارد متعلق به خودروی انتظامی کلانتری 17 می باشد که پس از تماس شهروندان با مرکز 110 در کمتر از 10 دقیقه به جهت کنترل صحنه در محل حاضر می‌شود.

لازم بذکر است انتشاردهندگان شایعه به پلیس فتا استان احضار و معلوم گردید که انتشار این خبر کذب از طریق سیمکارت یک پیرمرد و توسط شخص ثالث انجام شده که موضوع انتشار اکاذیب از طریق پلیس فتا استان در حال بررسی است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول