اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان:

توجه به نگرش سيستمي در كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها، باعث ارتقای مسووليت‌پذيري كاركنان مي‌شود

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه امنيت بستری برای توسعه در ابعاد مختلف است، گفت: توجه به نگرش سيستمي در كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها باعث ارتقای مسووليت پذيري كاركنان مي‌شود.

توجه به نگرش سيستمي در كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها، باعث ارتقای مسووليت‌پذيري كاركنان مي‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی آزادی در جلسه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، با تبریک اعیاد شعبانیه میلاد باسعادت امام زمان (عج) و گرامیداشت روز معلم و کارگر، اظهار داشت: توجه ویژه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، جزو الویت‌های اصلی نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی استان زنجان است.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای عملکرد و تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در استان زنجان، تصریح کرد: رسیدن به موفقیت بدون تعامل و همدلی در درون و برون سازمان، امکان پذیر نیست.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه تعامل به خصوص در بخش‌های اجرایی و ارتباط با مردم و نهادها، زمینه ساز موفقیت‌ها است، بیان داشت: توجه به نگرش سیستمی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، باعث ارتقای مسوولیت پذیری کارکنان می‌شود.

آزادی با اعلام اینکه باید مسؤول سازی را در دستور کار خود قرار دهیم، عنوان کرد: چند موضوع در تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و یکی از این موضوعات، توجه به سلامت ایمنی و صیانتی کارکنان است که تقویت بعد فرهنگی و دینی، انگیزه و توجه به عزم و اراده آنان بسیار مفید است.

این مقام ارشد انتظامی بر تداوم برگزاری کلاس‌های حفاظتی و دینی در سال‌جاری تاکید کرد و افزود: یک پلیس حرفه‌ای باید در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در زمینه‌های مختلف انتظامی، حقوقی و قضائی، مورد آموزش مستمر قرار گیرد.

وی توجه به آموزش در زمینه تقویت جسمانی، دفاع شخصی و تیراندازی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را باعث مهارت افزایی کارکنان دانست و ادامه داد: پیشگیری از شکست‌های حفاظتی، باعث کاهش تخلفات می‌شود.

 آزادی توجه به خواسته‌های منطقی کارکنان را از جمله موضوع مرتبط در تحول کلانتری‌ها و پاسگاه بیان و اظهار کرد: توجه فرماندهان و مسؤولان به کارکنان، باعث کاهش آسیب‌های آنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت بستری برای توسعه در ابعاد مختلف است، گفت: مهمترین وظیفه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، پیشگیری از جرایم و برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تاثیرات منفی وقوع جرایم در جامعه، تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه، موضوعی است که نیازمند مشارکت و همکاری مردم  و دستگاه‌ها است.

 آزادی با تاکید بر انجام صحیح ماموریت‌ها و رعایت نظم و انضباط، افزود: انجام صحیح ماموریت‌ها باعث افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، کشف و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان را در رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس موثر دانست و بیان کرد: برخورد با سرقت‌های خرد، جمع‌آوری معتادان متجاهر و تابلو و پیشگیری از انواع سرقت‌ها در سال‌جاری، باید به صورت منظم برنامه‌ریزی و اجرا شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش 19 درصدی سرقت‌های مهم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، گفت: باید اقدامات فرهنگی در بحث کنترل خشم و پیشگیری از نزاع‌های فردی صورت گیرد.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول