اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

یک مستندساز در گفت‌وگو با فارس:

«خوره» درباره وقایع دی‌ماه ۹۶ ساخته شد+تیزر

یک مستندساز از ساخت اثر جدیدش با عنوان «خوره» درباره وقایع دی ماه ۹۶ خبر داد.

«خوره» درباره وقایع دی‌ماه ۹۶ ساخته شد+تیزر

محمدرضا امامقلی کارگردان فیلم مستند «خوره» که به تازگی درباره وقایع دی ماه ۹۶ ساخته شده است، درباره آن به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: فیلم مستند «خوره» که وقایع دی ماه ۹۶ و آنچه در شکل گیری موج خواسته‌های به حق مردم و علل انحراف آن پرداخته است آماده اکران شد، این فیلم در اکران‌های خصوصی با استقبال جوانان و دانشجویان مواجه شده است.

وی در ادامه افزود: این مستند در قالب اثری نیمه‌بلند تولید و آماده نمایش است و برخی تصاویر آن برای اولین بار منتشر می‌شود.

امامقلی همچنین اظهار داشت:‌ خوره اولین فیلم مستندی است که به طور خلاصه اما کامل به عوامل ایجاد اعتراضات دی ماه 96 و حواشی آن پرداخته است. این فیلم توسط گروهی از مستندسازان جوان ساخته شده است. ورود جسورانه به پشت صحنه اتفاقات و افشای واقعیت‌های ناگفته یا کمتر گفته شده درباره این رویداد با تکیه بر اسناد و واقعیت‌ها، ویژگی اصلی این فیلم است.

این کارگردان اظهار داشت: تولید مستند «خوره» دو ماه زمان برده و در آن تصاویر ویژه و دیده نشده از وقایع مرتبط با موضوع فیلم به کار رفته است. این فیلم اوایل هفته بعد در دانشگاه شریف رونمایی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول