اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

وجود کمبودهای متعدد در زیرساخت‌های ورزشی مازندران/ همه از صعود نساجی به لیگ‌برتر خوشحال شدیم

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود کمبودهای زیاد در زیرساخت‌های ورزشی مازندران، گفت: همه از صعود نساجی به لیگ برتر خوشحال شدیم و همه باید از آن حمایت کنیم تا این افتخار ارزشمند در مازندران حفظ شود.

وجود کمبودهای متعدد در زیرساخت‌های ورزشی مازندران/ همه از صعود نساجی به لیگ‌برتر خوشحال شدیم

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس مازندران، عبدالله رضیان  عصر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران  با بیان اینکه مدال‌هایی که ورزش مازندران در سطح آسیایی، المپیک و جهانی دارد نشان می‌دهد ظرفیت‌های استان مازندران بسیار گران‌بها است، اظهار کرد: وقتی پرچم مقدس کشور ما در یک میدان جهانی به احتزاز در می‌آید عظمت ایرن را به دنبال دارد و بارها اشک شوق را در چشمان ملت ایران جمع کرده است.

وی افزود: قدری به ورزش و ورزشکاران بی‌مهری داشتیم و گله‌مندی‌هایی وجود دارد که باید وزارت ورزش و ما مسؤولان ملی و استانی توجه بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس تلاش‌های زیادی دارد تا بتواند در کنار بحث زیرساخت‌ها باشد چراکه در مازندران کاستی‌های زیادی در این بخش داریم که از آن جمله می‌توان به پیست دوچرخه‌سواری بین ساری-قائم‌شهر و ورزشگاه شهیدوطنی اشاره کرد.

رضیان با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی متعلق به استان مازندران است، اظهار کرد: گاهی در فضاهای ورزشی بحث‌های جزیی پیش می‌آید ولی نگاهم این است که همه ما از اینکه یک تیم از استان ما به لیگ‌برتر صعود کرد خوشحال شدیم و همه باید از آن حمایت کنیم تا این افتخار ارزشمند در مازندران حفظ شود.

*برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران مازندرانی سال 94 و 95

 مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را معطوف کرده است تا در حوزه ورزش به وظایف خود عمل کند، اظهار کرد: با همکاری و پشتیبانی خانواده بزرگ ورزش سبب شد تا موفقیت‌های زیادی به‌دست آوریم.

حبیب حسین‌زادگان افزود: دولت با همه توان تلاش کرده تا پشتیبانی را انجام دهد ولی طبیعتاً کمی‌ها و کاستی‌هایی وجود داشته است.

وی تصریح کرد: مراسم تجلیل از ورزشکاران سال 94 و 95  امروز انجام می‌شود که به دلایلی به تعویق افتاد و باید با کمک نمایندگان بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه گرچه ورزشکاران ما به لحاظ کاری که انجام می‌دهند خیلی توقع مادی ندارند، گفت: نباید به حداقل این تشویق‌ها و تجلیل‌ها بی‌توجه باشیم.

انتهای پیام/86045/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول