اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اچ پی رایانه شخصی سازگار با الکسا تولید کرد

شرکت اچ پی برای اولین بار رایانه شخصی با نمایشگر خمیده بزرگ تولید کرده که با دستیار صوتی هوشمند شرکت الکسا سازگار بوده و قادر به اجرای فرامین صوتی افراد است.

اچ پی رایانه شخصی سازگار با الکسا تولید کرد

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، نمایشگر این رایانه 34 اینچی بوده و به طور فوق دقیق طراحی شده و از وضوح و تفکیک رنگ فوق العاده ای برخوردار است.

بلندگوی قدرتمند در جلوی این رایانه انتقال صدای شفاف با وضوح بالا را ممکن می کند. یک قاب درخشنده آبی رنگ در بالای سر نمایشگر هم برای دریافت فرامین صوتی نصب شده است.

این رایانه شخصی که Envy Curved AiO نام دارد با شنیدن صدای افراد اموری همچون نمایش وضعیت آب و هوا، اجرای موسیقی، پخش فیلم و نمایش عکس و غیره را انجام می دهد. البته برای خاموش کردن سریع این دستیار دکمه ای درنظر گرفته نشده و این کار باید از بخش تنظیمات انجام شود.

اگر چه قیمت و زمان عرضه دقیق این محصول اعلام نشده، اما با توجه به امکانات متنوع Envy Curved AiO به طور قطع این رایانه شخصی رومیزی بیش از هزار دلار قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول