اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رئیس پلیس تهران بزرگ:

سینماداران برنامه نمایش فوتبال را به نیروی انتظامی ارائه دهند

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: اگر سینماداران برای اکران فوتبال تمایل دارند، هر چه زودتر برنامه اکران خود را به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی پلیس تهران ارائه دهند.

سینماداران برنامه نمایش فوتبال را به نیروی انتظامی ارائه دهند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، چند وقتی است که برخی از سینماداران پیرو مطالبه‌ای مردمی پیگیر نمایش بازی‌های جام جهانی در سینما هستند؛ موضوعی که پیش‌تر هم به صورت موردی اجرا شده است.

روز گذشته سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در این باره گفت: هنوز به طور رسمی هماهنگی‌های لازم برای اکران مسابقات جام جهانی از طریق سینما‌های شهر تهران انجام نشده است؛ امیدوارم اگر سینماداران برای اکران فوتبال تمایل دارند هر چه زودتر برنامه اکران خود را به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی پلیس تهران ارائه دهند. 

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی مخالف شادی و همدلی شهروندان نیست، افزود: پلیس همان طورکه در مراسم اعیاد شعبانیه در کنار مردم برقراری نظم و امنیت را برعهده داشت، از اکران مسابقات فوتبال جام جهانی در سینما‌ها نیز استقبال خواهد کرد.

از طرف دیگر غلامرضا فرجی امروز با اشاره به این صحبت‌های رئیس پلیس تهران بزرگ، گفت که به زودی برنامه شورای صنفی نمایش درباره نمایش بازی‌های جام جهانی اعلام می‌شود. 

وی تأکید کرده است سینماهای متقاضی باید درخواست رسمی خود را به دبیرخانه شورای صنفی نمایش ارسال کنند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش پیش از این اعلام کرده بود که درباره نمایش بازی‌های جام جهانی در سینما‌های کشور دوشنبه 31 اردیبهشت ماه تصمیم‌گیری می‌شود. 

به گفته فرجی، سینماهای حاضر در این طرح باید رضایت صاحبان فیلم‌های روی پرده را به دست آورند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول