اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش‌وپرورش مطرح کرد

معافیت مدارس غیردولتی از پرداخت مالیات

معاون وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مدارس غیردولتی به‌غیراز مالیات تکلیفی از پرداخت تمام انواع مالیات‌ها معاف هستند.

معافیت مدارس غیردولتی از پرداخت مالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی زینی‌وند بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش فارس اظهار داشت: طبق قانون تمام قوانین حاکم بر مدارس دولتی بر مدارس غیردولتی نیز حاکم است و در بحث مالیات به‌غیراز مالیات تکلیفی، مدارس غیردولتی از پرداخت تمام انواع مالیات معاف هستند.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به استقبال مردم از مدارس غیردولتی افزود: سیل هجوم مردم به سمت مدارس غیردولتی نشان می‌دهد که مردم از عملکرد تربیتی این مدارس رضایت دارند، ضمن اینکه رضایت نسبی نیز از عملکرد آموزشی وجود دارد.

زینی وند خاطرنشان کرد: امروز مدارس غیردولتی بهترین مکان برای ایجاد کارآفرینی است چراکه هر مدرسه حداقل 20 دانش‌آموخته دانشگاه را به خدمت می‌گیرد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش تأکید کرد: به‌هرحال در بحث مدارس غیردولتی یک بازنشسته آموزش‌وپرورش فضایی را اجاره می‌کند و قصد خدمت آموزشی دارد که این فضا متناسب با استانداردهای آموزشی نیست، بنابراین نیاز به کمک دولت در این خصوص احساس می‌شود.

زینی وند ادامه داد: در هیچ کجای دنیا اهداف آموزش‌وپرورش بدون کمک و مشارکت فکری عملی مردم تحقق پیدا نمی‌کند و نقش شورای آموزش‌وپرورش استان‌ها در کمک به این مسئله بسیار مهم است.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شورای آموزش‌وپرورش فارس خاطرنشان کرد: عملکرد تمام مدارس غیردولتی ازلحاظ آموزشی رصد خواهد شد که کارگروهی به همین منظور تشکیل شده است.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول